torstai 28. helmikuuta 2013

Motivaatio, huhuu?? (Jasmin)

Mulla on taas koulun kanssa motivaatio-ongelmia. (Yllätys, yllätys!) Kolme viikkoa pitäisi jaksaa niin sitten helpottaa kouluhommien osalta ja sitten viimeinen tentti (toivottavasti!) olis huhtikuun lopussa. Sitten voin todellakin huokaista helpotuksesta. Ens lukuvuodeksi olisi jäljellä enää 1 kurssi plus gradu. Eli mistä mä löydän sen kadonneen motivaation, että saisin tehtyä kaikki kouluhommat kunnialla läpi? Anyone? Any ideas?


Tänään mä oon ollut skarppina syömisten kanssa ja kaikki pallurat oli vihreällä! Hyvä minä! Muuten mä olen kyllä tuhlannut tämän päivän nukkumalla päikkärit vaikka olisi voinut mennä lenkille. Höh. :/ Mut positiivista oli käydä moikkaamassa Katjaa tänään. Ei olla taas nähty pitkään aikaan, kun hän on ollut niin kipeenä. Kyllä Katja vielä elävien kirjoissa on, älkää siitä huolehtiko. :) Mä tässä jo kovaa odotan, että Katja synnyttäis (luulen, että Katja toivoo ihan samaa!! ;) ja sitten mä saisin ihastella pikku prinsessaa, koska mullahan ei ole vauvakuumetta... Ei ole.. Ei yhtään! Tietenkin odotan sitä myös siksi, että sitten meillä alkaa kunnon duuni: ei oo enää tekosyitä miksi me ei voitais onnistua tavoitteessamme. 
Tälläisiä kuulumisia tällä erää. Mä meen nyt nukkumaan ja yritän olla tuhlaamatta huomista siihen, että en tee yhtikäs mitään.

Good night! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti