keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Think positive (Jasmin)

Mulla on nyt ollu noita negatiivisempia päivityksiä nyt pari päivää putkeen, joten tänään en enää kirjoita semmosia. Joten kiellettyjen asioiden listalla on se tämän aamuinen tentti. Ei siitä sitten sen enempää.

Mä kävelin tänään yliopistolta kaupungille, koska sain vihdoinkin ängettyä mun käden talvitakkiin ilman, että se sattui hirveesti. (Aikaisemmin mä olen kulkenut ulkona niin, että mulla on vaan yks käsi hihassa ja toinen on sit siellä takin sisällä.) Onneks ei ole aikaisemmin tarvinut tehdä pidempiä matkoja, koska olis tullut kylmä. Tänäänkin pakkasta oli semmonen -10 astetta. Aurinko paistoi ja iPodissa soi menevä musiikki. Oli siis ihan jees kävellä! Tosin mulla oli mun kannettava mukana, joten laukku painoi toooosi paljon ja selkään sattui tasaisin väliajoin. Nyt se on taas ihan ookoo, joten en valita siitäkään. :) Oli vaan niin ihanaa kävellä! Lupasin murulle, että kävelen huomenna yliopistolle sen sijaan, että menisin pyörällä. Mun käsi ei oikein vielä ojennu kunnolla eteen, joten kait se on ihan viisasta. Tosin omaan itsepäiseen tapaani mä kyllä intin vastaan, mutta annoin sitten lopulta periksi. Mä oon aika ylpeä itsestäni -oon oppinu paljon tässä parisuhteessa. :) Ennen en olisi millään antanut periksi ihan vaan periaatteen vuoksi, vaikka tiedän, että se on huono ajatus. Näin sitä ihminen muuttuu. 

Keskiviikkoisin meillä on murun kanssa se kokkikurssi, joten en aina pysty tekemään viisaita päätöksiä syömisen suhteen. Olin kuitenkin valmistunut tähän iltaan syömällä kevyemmän lounaan. Silti kalorit meni +300 kcal yli ja energia pallura pysyi keltaisena.


Päivitin ensimmäistä kertaa liikunta-osiota Kiloklubissa kahteen viikkoon, woop woop! Tästä se lähtee. Pikkuhiljaa kävellen, sitten (toivottavasti) pyöräillen ja sitten salille ja sitten jumppaa.

Anyway, mä meen nyt nukkumaan. It's been a long day! 
Good night!

p.s. Mä annoin Katjalle luvan syödä 30g salmiakkia. Sen mielestä mä olin ihan tyhmä ja protestoi. :D Kävimme rakentavan keskustelun siitä, että me ei saatais palkita itseämme herkuilla hyvän/kovan/muun vastaavan asian jälkeen. "Ooh, nyt oli paska päivä. Oon ansainnut tän pullan." -tai "Jes jes jes, paino on tippunut -5kg! Nyt mä voin syödä hyvällä omallatunnolla tän karkkipussin." Vai mitä ootte mieltä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti