sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Lenkkeilyä ja chillailua (Jasmin)

Tänään on ollut tosi rento sunnuntai. Nukuttiin pitkään ja käytiin sitten mummin luona syömässä -se oli paistanut meille tooosi hyvät pihvit. Nam Nam! :) Illemmalla me tehtiin murun kanssa n. 6 kilsan lenkki. Tänään oli asteet jo plussalla, joten paikoittain oli aika liukasta. Kannattaa siis olla varovainen, kun käy ulkona... Mä ajattelin kattoa Oscar-gaalan tänään -siis jos mä jaksan pysyä hereillä. Itse ohjelma alkaa vasta klo 03:30, eli tässä pitäis jo oikeestaan mennä nukkumaan pikku päikkärit niin jaksais! :) Mä pidän peukkuja pystyssä erityisesti Christoph Waltzille parhaasta miessivuosasta.

Huomenna mun rakkaat siskot täyttää 17-v! Siis mihin tää aika oikein menee? Tytöt halus mennä syömään Pancho Villaan synttäreiden kunniaksi, joten sinne me nyt sitten suunnistetaan huomenna. Pancho on ollut Vaasassa jo ties kuinka monta vuotta, mutta en ole käynyt siellä vielä kertaakaan. Oon kuullut siitä vaan huonoa palautetta, mutta nyt on aika mennä tarkistamaan itse, että onko puheissa perää. Palataan siis asiaan huomenna.


Viikon yhteenvetona sanottakoon, että ihan ei pallurat olleet tarpeeksi vihreällä. Ihan voi siis katsoa itseään peiliin - ja skarpata ensi viikolla kunnolla! Mulla on nyt ollut jotenkin motivaatio hukassa, kun kouluhommat alkaa kasaantumaan ja töihin pitäisi palata ja mikään ei nyt huvita... Nyt ei sais ote herpaantua, prkl!! Huomenna mulla on aika fysioterapiaan siitä reisisärystä. Toivottavasti siitä olisi nyt apua -alkaa sen verran ärsyttävää olemaan. *Peukut pystyssä*

Reipasta alkaa viikkoa teille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti