torstai 14. helmikuuta 2013

HIIT (Katja)

 Eilen mä en mitenkään jaksanu postata yhtikäs mitään, koska keskiviikon pikatreeni ja eilisen aamuisen kahvakuulatreenin jälkeen mä olin koko päivän niin jumissa, en päässy kunnolla edes nousemaan ylös :) mä en muista koska mä olisin viimeeksi ollut noin kipeä treenaamisen jälkeen. Tiesi et ainakin on jotain tehny. 


Aamuinen treeni + Zumba jota ei löydy netistä

Tätä päivää pelkäsin vielä enemmän, koska tuo kahvakuula treeni oli vasta eilen. Mutta siskot neuvoivat vaan tekemään lisää treeniä tänään, koska kuulemma se kipu lähtee millä se on tullutkin. Siis neuvoa noudatettava ja klo on 08.45 ja mulla takana 20min zumba ja 20min HIIT treeni. Yritän tässä nyt vähän rauhottua ja hypätä sitten suihkuun, keittää kahvit, syödä aamupala ja lähteä Mion kanssa puistoon. 
 
 Palautusjuoma

Eilinen päivä oli tunteita täynnä. Ekaks mä olin niin kipeä, että halusin itkeä. Sitten sain kehuja yhdeltä äidiltä, jonka mielestä mun vatsa on niiiiin suuri + mutta muuten mä olen laihtunut <3 hyvä mielihän tuosta tuli. Sitten avoimessa päiväkodissa mua koeteltiin, sillä ystävänpäivänkunniaksia tarjolla oli mokkaruutuja. Ei tehnyt oikeastikkaan tiukkaa olla syömättä, mutta kyllä mua vitutti se että kaikki mussutti mun vieressä niitä ja puhui kuinka hyvää se oli... MUTTA mä olin päättänyt, että syön illalla sen laskiaispullan, joten oli pakko tehdä valinta. 
Ja kyllä muuten hyvää kannatti odottaa sen 3 päivää. Mamman tekemät laskiaispullat oli toooodella herkullisia! Kysymys kuului että syönkö yhden vai kaksi. Söin yhden. 

2 kommenttia:

  1. oon niin ylpeä susta ! go katja go ja jasminkin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOOO!!! :) Ihanaa, paitsi ei niin ihanaa tää lihaskipu

      Poista