tiistai 12. helmikuuta 2013

Blaah (Katja)

Motivaatio jotenkin ihan tiessään. Ei huvita yhtään syödä, ei oikeestaan mitään! Sit yhtäkkiä iskee kauhea nälkä ja alkaa mielikuvitus laukkaamaan kotipizzan  menyyssä... Koskakohan vihannekset ja salaatti alkaa taas maistumaan tän sairastamisen jälkeen? Tällä hetkellä mennään suurinpiirtein pakottamalla itseään. Todella raastavaa. 

 Tämä päivä meni 90% penkin alle, kunnes tajusin illalla korjata asian, koska mähän en mun vihreitä palloja uhraa! 

Aamupala: Rahka
Lounas: Muikkuja n. 1dl + n. 1dl salaattia (!!)
Välipala: Retiisiä 75g
Toinen välipala: puoli purkkia ananasta
Päivällinen: Sushia
Tässä vaiheessa tajuan että mä olen syönyt ihan törkeän vähän! Laitan hätä viestin Jasminille :) kaikki pallot punaisella (paitsi herkku) ja about 800kcal ja päätän korjata asian pähkinöillä,  greipillä ja leivällä. Loppu hyvin kaikki hyvin - kaikki pallot vihreitä <3

Mutta mutta, kysymys kuuluu että koska tää ruoka innostus palaa? Mä en jaksa enää olla flunssassa... 
Tein ennaltaehkäisevää työtä huomiselle ja laitoin valmiiksi isoooon rasian vihanneksia ja about 100g jauhelihaa avoimeen päiväkotiin mukaan. Eväskassissa myös mukana rahka + banaani aamupalaksi.

2 kommenttia:

  1. Nyt keskityt paranemiseen ja tarvittaessa pakotat itsesi syömään niitä vihanneksia ja hedelmiä! Kunhan mä tästä paranen niin ehditään vielä vähän jumpata, kunnes pikkuinen saapuu maailmaan. Sitten sä ootkin ottanu mua kiinni hirmuisasti ja sitten alkaa tsemppi! Koita nyt parantua <3

    VastaaPoista
  2. samaa mieltä J:n kanssa - förkylning kan hur bra som helst räcka i fast 2 veckor, ta det bara lugnt o stressa inte - sen då det smakar så sku vi också kunna laga pizza med rågmjöl, rucola, lufttorkad skinka, tomater.....

    VastaaPoista