lauantai 23. helmikuuta 2013

viikonlopun kohokohta! (Katja)


Jep! Täällä sitä taas ollaan, edellisestä kerrasta 1,5kk. Eilen illalla me katottiin Reggien kanssa
leffaa ja yhtäkkiä tuli sellanen outo olo. Menin suihkuun piiiiitkäksi aikaa ja sitten sänkyyn rauhottumaan. Heräsin klo 01.00 siihen että oksennan! Siis ehdin kyllä vessaan mutta aiva kauhea olo. Tätä en osannu odottaa sitten yhtään. Nukuin loppuyön sohvalla josta on suora näkymä vessaan ja noh.. ette varmaan halua details :-)
Aamupäivästä mä päätin luovuttaa, koska ikinä ei oo ollu niin heikko ja huono olo.Lähdin siskon kuskaamana tk:lle jossa sain suolaliuosta. Alavatsa kivut senkun kasvoi ja olin melkeen varma jo että tyttö syntyy tänään. Ne lähetti mut ambulanssilla (kuullostaa niin dramaattiselta) keskussairaalaan synnytysaliin tarkkailuun. Täällä mä olen edelleen mutta sain nyt luvan lähteä kotiin kun sydän äänet on hyvät ja supistukset loppunu.

Oon helpottunu ettei tarvinnu synnyttää nyt tän vatsataudin velloessa. Ois ihan hirveetä, ja jaksamisessa olis kyllä tekemistä lyhyiden yöunien ja syömättömyyden jälkeen.

Syömiset on menny näin tänään:
0,5 banaani jugurttia
1 kinkku juusto croisantti
5 karkkiliitua
1dl fantaa

Hehehe kiloklubi must me soo proud :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti