lauantai 23. helmikuuta 2013

Perhe-lauantai (Jasmin)

Mä kävelin tänään äiskän ja iskän luo, ihan niin kuin lupasinkin! :) Mut sitä ennen mä duunasin kaveri kanssa liki kolme tuntia viime vuoden toimintakertomusta meidän liikuntaseuralle. Oon siis Vaasan Vasamattarien johtokunnan sihteeri ja "kunnia" koota toimintakertomus oli suotu mulle. Onneksi kaveri auttoi siinä niin ei tarvinut repiä hiuksia päästä. Miksei voi muistaa, että sen kokoaminen on joka vuosi edessä niin muistaiskin ruveta laittamaan niitä vaadittuja tietoja ylös samantien eikä vasta vuoden päästä? Niin no... Toivottavasti mä nyt opin tän vuoden jälkeen, että helpommallakin pääsis! :D Mut ei se mitään, istuttiin kaverin kanssa 1h+k -ravintolassa läppäreidemme kanssa ja samalla nautimme ravintolan antimista. :) Otin päivän keiton (bataatti) ja oli kuulkaas hyvää! Pikku palaverin jälkeen mä pakkasin läppärin reppuun ja reippailin sit äiskälle. En mä nyt päätä huimaavaa vauhtia sinne mennyt, koska matkaan meni about 45 minsaa, mutta perille pääsin silti. :) Katottiin äiskän kanssa leffaa ja sit iskä halus näyttää mulle Autot 2 -DVD:ltä yhden clipin extroista. Ollaan siis koko perhe suuria Toy Story faneja ja tolla DVD:llä oli sitten sellainen ylimääräinen Toy Story lyhyt-animaatio (Hawaiian vacation). Oli muuten tosi hauska ja siinä mä sitten nauroin ihan vääränä iskän ja äiskän kanssa! :) Okei, oon 28-vee, mutta en häpeä myöntää, että rakastan piirrettyjä ja rakastan viettää aikaa mun perheen kanssa. :D Että tälläinen lauantai-ilta mulla. <3

Onneks muuten Katja pääsi sairaalasta jo kotiin. Toivottavasti olo parantuis pian! Jaksamisia, muru!!




Mulla oli taas energia-pallura punasella ja samoin kuidut. Oon ollut aika kasvis-painotteisella ruokavaliolla tänään ja Kiloklubi herjaa siitä, etten saanut tarpeeksi proteiinia enkä ole syönyt tarpeeksi runsaskuituisia tuotteita. Äh!! Tää viikko ei oo muutenkaan mennyt hyvin noiden palluroiden kanssa. Ens viikolla pitää tosissaan suunnitella ruokailut paremmin -sitten ei tuu tehtyä niitä tyhmiä virheitä.

Mummi soitti mulle tänään ja kutsui mut murun kanssa huomenna syömään. Ihanaa! <3 Mummi tekee aina hyvää ruokaa. Mun äidin vanhemmat, mumma ja paappa, kuoli vuonna 2008 ja 2010 (ja edelleen on niin kamala ikävä paappaa. Se oli mun elämäni mies siihen asti, kunnes Janne tuli mun elämään...), joten mä nautin kyllä kaikista hetkistä, kun saan viettää mummin ja vaijan kanssa. Mulla on siis ollut oikein ihana viikonloppu, kun oon saanut viettää aikaa kaikista rakkaimpien kanssa! <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti