perjantai 8. helmikuuta 2013

Syömisiä (Jasmin)

Vaihdoin Kiloklubiin omiin tietoihin, että nyt ei tuu liikuntaa harrastettua sairauden takia ja suositus kalorimääräksi tuli 1500. Tässä eilisestä:


Mulla ei ehkä ollut ihan normi ruokahalua vielä eilen, mutta tänään on jo paljon parempi olo. Kipua tuntuu lähinnä silloin, kun pitää jumpata kättä. Tänäänkin pääsi itku, kun sattui niin prkleesti. :(

Ulkona paistaa aurinko ja mä ajattelin lähteä Kelaan ja kauppaan. Tulee varmasti mielenkiintoista, kun murun pitää laittaa rintsikat mulle päälle. Hmm.. Muutenkin täytyy kiitellä häntä; se on passannut ja palvellut mua - ja kiltisti mitannut ruokien painot, että saan laitettua ne Kiloklubiin. :) Reipas!

p.s. inhottavaa kirjoittaa yhdellä kädellä. Se puutuu niin nopeaa.

Anoppi toi mulle eilen kukkia. Itse olisin laittanut ne Aalto-maljakkoon, mutta ainaskin muru yritti. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti