tiistai 26. helmikuuta 2013

Joka paikka rikki (Jasmin)

Moroporo! Tuli oikein huono omatunto, kun en päivittänyt eilen -sori! Meni vähän myöhäseksi, enkä sitten jaksanut enää sanailla täällä mitään. Eli kahden päivän juttuja siis...

Aloitetaan syömisillä - eilinen meni ihan hyvin muuten, mutta otin kyllä jälkkäriä, joten herkku-pallura punasella. Tosin mä "tyydyin" vaan jädeen, enkä ottanut suklaakakkua, mikä olis yleensä mun valinta. Ajattelin, että ehkä jädessä on vähemmän kaloreita, ainakin vähän vähemmän. 


Tässä tämän päivän kalorimäärät:


Kaloreita tuli tänään vähän vähemmän. Mulla on nyt viime viikosta asti ollut unirytmi ihan sekaisin: oon valvonut myöhään ja nukkunut myöhään. Onneks mulla on huomenna heti aamusta luento niin on pakko herätä aikaisemmin. Saa jotain tolkkua ateriarytmiin samalla.

Tänään menin ensimmäistä kertaa pyörällä kouluun sitten leikkauksen, jipii!!!! Olin sitten valinnut tosi hyvän päivän, kun aamulla oli liki viisi astetta plussaa ja tiet hirveän liukkaita. Kieli keskellä suuta mä siellä veivasin eteenpäin reppu selässä. :) Tässä alkaa siis elämä normalisoitumaan. Tosin olkapää on tosi kipeä vielä koko ajan ja välillä jos se vähänkin muljahtaa väärin niin voin sanoa, että #&!%€?!!! Sikakipeä!!

Olin muuten eilen fysioterapeutilla tosta reisisärystä. Hän oli aivan mahtava tyyppi! Tosi hyvä huumori ja musta ainakin tuntui, että tiesi mistä puhui. Mun ongelmat johtuu kuulemma mun selästä, mikä on hävyttömän löysä. Oli siis suora lainaus. :D Nyt olis vähän niin kuin viimeinen hetki ruveta tekemään asialle jotain, tai sitten se vaivaa mua aina. Että nyt tehdään sitten oikein urakalla jumppia, että saadaan olkapää ja selkä kuntoon. Sitten mulla on vielä jaloissakin vikaa, mutta kaikkea ei voi parantaa kerralla. :D Voi hyvää päivää, ei mullakaan hyvin mene. Joka paikassa vikaa. Päässäkin välillä! Hahahhaha!!!
No vitsi vitsi, mutta ihan vakavasti ottaen niin pakko tehdä jumpat kunnolla, ettei joka paikka mene rikki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti