sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Sunnuntai postaus

 Mä olin ajatellu valmiiksi vaikka mitä postaus ideoita, ja olin pääni sisällä niiiiiin hauska blogissa että oksat pois, ja nyt kun pitäs ruveta raaputtamaan tekstiä kasaan niin i've got nothin... 

No alotetaan vaikka päivän ruuista. 

Aamupala: Rahka + mysli + ruisleipä + kanamuna + kahvia
Lounas: Soija Lasagnea ja Salaattia + hedelmäsalaattia
Välipala: 2x Ruisleipää
Päivällinen: Katkiksia 80g + salaattia
Iltapala: Pähkinöitä 50g + 2x ruisleipää + 1 porkkana+20g tummaa suklaata

Thank God että Jasmin on olemassa. Jos se ei olisi ollut tänään se järjen ääni, niin mä olisin todennäköisesti tyhjentänyt kaapit ruuasta. Oli niin sellanen obsessed fiilis tuossa tunti sitten. Pään sisällä vaan laukkas eri ruokia ja mietin et mitä voisin seuraavaks syödä, vaikka iltapala jo muutenkin oli suht tuhti. Tänään kaloreita tullut enemmän kuin normisti, eli 2000+, mutta siltä ei kyllä tunnu ainakaan pään sisällä. Fyysisesti mä kyllä olen ihan täys. Mistäköhän tällänen syömistarve kumpuaa? 
Kerroin tuntemuksista Jasminille ja neuvoksi hän sanoi että se menee ohi, ja että se on vain halu. Kun mä ajattelin asiaa tuolta kantilta niin mä tajusin, pitää vaan olla syömättä kun ei ole nälkä :) rakettitiedettä tää tällänen. 



  Nojoo, sitten viikon yhteenvetoon. Eikait tässä turhia tarvitse selitellä, hyvin on mennyt ja fiilis on korkealla! Paino on tippunu tällä viikolla 800g, mutta siitähän ei nyt puhuta kun mä olen raskaana :)
Liikuntaa mä olen harrastanut entistä enemmän - ilman että se on tuntunut pakolta. Ja painotan, en mä edelleenkään hypi riemusta, mutta pakkopullaa se ei ole. 
Vaihtelevuuttakin on tullut, ja olen pysynyt päätöksessä liikkua joka päivä edes vähän (min 30min).

Ruokailut on mennyt mallikkaasti. Olen tyytyväinen että sain lisättyä kaloreita hieman tässä vaiheessa. Yksi punainen ja yksi keltainen pallo tällä viikolla, ja sen kanssa voin hyvin elää. Kunhan niitä on alle 10 joka viikko, niin mä olen voiton puolella :)


Nyt mun silmät on jo ristissä ja mä painun unten maille! Huomenna aamusta leikkipuistoa, iltapäivällä vesijumppaan + vesijuoksua ja illalla toivottavasti chilli meininki Mion kanssa. 
Tiistaina toivoisin että saisin lastenhoitajan (anyone?) illaksi, sain kutsun tanssiin gymille, ja sehän olisi oikein mukavaa vaihtelua! Muita suunnitelmia sitten ei hirveästi vielä ole, mutta hyvä niin :D

Hyvä yötä!

1 kommentti:

  1. Kiva kuulla, että mustakin on joskus hyötyä. :) Kiitos Katja!

    VastaaPoista