lauantai 16. helmikuuta 2013

Lauantai-tylsyys (Jasmin)


Mä oon ennenkin kertonut tästä mun "ongelmasta" -että aina rupeaa väsyttämään, kun pitäisi opiskella todella ahkerasti. Mua rupeaa nukuttamaan ihan hirveästi, enkä ole vielä kertaakaan onnistunut olla nukahtamatta, kun tää tilanne on päällä. :/ Tänäänkin vedin siis päikkärit - läppäri sylissä ja silmälasit päässä. Classy! Mulla on siis ollut äärimmäisen tylsä lauantai. Käytiin päivällä murun kanssa kaupungilla, jottei seinät kaatuis päälle täysin. Muru oli töissä koko illan ja mä siis vaihtelevalla menestyksellä opiskelin keskiviikon Government & Management -tenttiin. Välillä nukuin, välillä söin ja välillä hengasin Facebookissa. Siitä olen kuitenkin ylpeä, että telkkaria en laittanut kertaakaan päälle -eli en sortunut Netflixiin tänään, hyvä minä! :) 

Oon taas leikkinyt Internet-tohtoria. Mua on nyt pistellyt oikeasta reidestä joka päivä leikkauksen jälkeen. Tiedättehän sen tunteen, kun joskus jalka puutuu ja tuntuu siltä, et joku pistelis sun jalkapohjaa miljoonilla neuloilla? No sellainen tunne mulla on ollut mun reidessä nyt kymmenen päivää putkeen. Oman diagnoosini (eli Googlen mukaan) mukaan mulla on reisisärkyä - eli meralgia. Siihen kuulemma auttaa laihduttaminen. Toinen vahva diagnoosi olisi veritulppa, mut siihen mä en jaksa uskoa.

Mulla on ollut taas tänään kauhea suklaanhimo... Olisi tehnyt niiiin kovaa mieli syödä. Suklaatahan löytyy meidän kämpästä varmaan pari kiloa. Mutta tiedättekös mitä? En syönyt. Olisi tullut vaan huono omatunto. Tässä mun syömiset; ruuaksi kaalikääryleitä, salaattia, munakasta, ruisleipää, rahkaa ja hedelmiä.



Suunnitelmissa oli mennä murun kanssa leffaan huomenna (Die Hard 5) -mutta ei me nyt sit mennäkkään. Mun hyvä kaveri on lomalla Vaasas ja hengaillaan huomenna pitkästä aikaa. Mikä on ihanaa <3 -mut en olis saanu tehtyä mitään tentin eteen, jos oltais menty vielä leffaankin illalla. Siirreettiin nää treffit ens perjantaille. Vähän laatuaikaa yhdessä. :) Leffa on kuulemma aika huono, mutta kyllä mä sen silti haluan käydä katsomassa leffateatterissa. Tykkään Brucesta ja vaikka Die Hard 4 olikin riman alitus niin oon vakaasti päättänyt nähdä tämänkin.

Toivottavasti teillä on ollut jännempi lauantai-ilta! :D

p.s. päivitin mun välitavoite & kehitys -sivua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti