sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Yhteenveto viikosta (Jasmin)

VAROITUS!!!

TÄMÄN POSTAUKSEN KUVAT EIVÄT SOVI HERKILLE IHMISILLE!


Maanantaina kirjoitin mun tämän viikon tavoitteista. Sanoisin, että 2,5 tämän viikon tavoitteista täyttyi.

Tavoite 1. Mulla olisi enintään 5-10 keltaista tai punaista palluraa Kiloklubissa.
Tavoite saavutettu!

Tällä viikolla mulla on ollut vain 2 keltaista palluraa. Hip hip hurraa! :)

Tänäänkin kaikki oli vihreällä! Ruokaa oon syönyt paljon tänään, mutta se on tullut lähinnä kasviksista ja marjoista niin kalorit ei noussu tuon ylemmäksi.

Tavoite 2. Päästä alle 90 kilon ja pysyä siellä.
Tavoite saavutettu puoliksi.

(Pahoittelut, että kuva on vähän tumma.)
Paino kävi jo ensimmäisen kerran tuossa lukemissa maanantaina. Tiistaina se hyppäs 90,1kg. Paino on sahannut koko viikon 200g edestakaisin, mikä on ollut hieman turhauttavaa. Kolmena päivänä se on ollut 89,9kg. Viimeksi siis tänä aamuna. En voi tosin mennä vannomaan, että onko se huomenna taas päälle 90kg. Senpä takia en uskalla sanoa, että tavoite on saavutettu täysin. Sitten, kun ollaan lähempänä 88kg niin sitten uskallan hehkuttaa, että palaamista ysikyt-luvulle ei enää ole! :D

Tavoite 3. Oppia tekemään kuvakollaaseja.
Tavoite saavutettu.

Mä lupasin laittaa tänne ennen kuvia ja nyt mä sen teen. Ihan kauheeta katsottavaa, pyydän jo etukäteen anteeksi tätä. Häpeän ja menen jonnekin kivenkoloon (ihan kuin mahtuisinkin johonkin koloon!) piiloon. Mutta mä toivon, että 6kk päästä mä saisin nauraa näille kuville, niin kuin Katja hienosti mulle sanoi. :) Että here goes. Jasmin the Berliininmakkara. Pahoittelen, jos sulle tulee huono olo.



No jaa, sitten muihin asioihin. :) Oltiin Katjan kanssa tänään avoimissa päivissä uudessa LadySlim-kuntosalilla. Se on uusin tulokas Vaasan kuntosaleihin. Kävimme virtuaalivenyttelyssä ja kyllä kroppa tarvitsikin sitä! Oli paikat niin jumissa! Juoksin myös matolla vähän aikaan ja sitten testasimme infrapunasaunan. Kaiken kaikkiaan olin oikein tyytyväinen uuteen saliin. Toivotan suuresti onnea LadySlimin yrittäjille Pialle ja Marketalle! :)

Tästä näkee mun viikon liikunnalla kulutettu energia. Tietenkin mulla on ollut välipäiviä, mitkä ei tässä näy. Silloin oon vaan polkenut yliopistolle, joka menee siis hyötyliikuntana, mutta kaikki merkataan! :) Ekaa kertaa mulla on laatupallurat vihreällä myös. Jes! 

Huomenna olis tarkoitus käydä vielä vesijumpassa ja -juoksemassa ennekuin sekin on sitten pannassa leikkauksen myötä.

Hauskaa alkavaa viikkoa! :)

4 kommenttia:

  1. repesin aika moneen otteeseen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Toivottavasti muidenkin mielestä tämän päiväinen postaus on edes remotely hauska. ;)

      Poista
  2. Heippa! Voisitko kertoa enemmän kiloklubista? Miten se toimii? Onko maksullinen? jne.. Tsemppiä laihdutukseen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kiitos kommentistasi -ja mielelläni! :)

      Eli Kiloklubi on netissä toimiva täysin ilmainen palvelu.. Se toimii periaatteessa sun ruokapäiväkirjana sekä liikuntapäiväkirjana. Sinne merkataan mahdollisimman tarkasti mitä olet syönyt ja miten olet liikkunut. Kiloklubi laskee sen perusteella sun kalorit; mitä olet saanut ja mitä olet kuluttanut. Se myös kertoo sulle ruokailun laadusta; onko kaikki tasapainossa vai ei? Vähän aikaa se vaati totuttelemista, mutta nyt se tulee jo automaattisesti. Jos päätät lähteä mukaan, niin suosittelen sinua hankkimaan keittiövaa'an, jos ei sellaista jo löydy. Se helpottaa todella paljon ruuan painon mittaamisen. Kiloklubin sivuilta löytyy myös foorumi, jossa klubilaiset saavat avautua kaikesta maan ja taivaan väliltä (lähinnä kait siitä laihduttamisesta, haha) - eli foorumista todellakin löytää vertaistukea. Kiloklubin sivuilla on muutenkin kaikenlaista hyödyllistä infoa laihduttajille. Suosittelen! Vaatii siis rekisteröitymisen, mutta on ilmainen.
      www.kiloklubi.fi

      Toivottavasti tämä auttoi ja kiva, kun olet lukenut meidän blogiamme! :)

      Poista