maanantai 4. helmikuuta 2013

Ajatukseen tottuminen (Jasmin)

2 yötä leikkaukseen. Viime yönä näin ekaa kertaa unta tulevasta leikkauksesta -tai siis näin unta siitä puudutuksesta ja kuinka ne ei löytänyt suonta mihin pistää... Jep jep. Saas nähdä mitäs unia mä näen tänä yönä. Mä oon just semmoinen ihminen, joka stressaa etukäteen ja ahdistun ihan tyhjästä. Neuvo "on turha stressata sellaisesta, jolle ei voi mitään" on ihan turha mulle, koska mä en pysty siihen kuitenkaan. No mutta, pianhan mun ei tarvi stressata, kun se leikkaus on ohi ja sitten alkaa paraneminen! ;)

Oli ihanaa käydä tänään vesijumpassa ja -juoksemassa Katjan kanssa. Mä en yhtään nyt muista kuinka kauan mä joudun pitämään käsitukea, enkä muutenkaan tiedä vielä, että koska on sopivaa ruveta urheilemaan taas. Sekin selviää varmasti keskiviikkona.

Tänään on tullut vähän enemmän kaloreita, mutta tänään on myös harrastettu liikuntaa. Hiilaireita on tullut syötyä; lounaalla söin perunaa (1kpl) ja päivälliseks tein katkarapu-nuudeli-wokkia. Tosin laitoin puolet vähemmän nuudeleita kuin normisti. 


Pallurat on sentään vihreällä! ;) Score! 

Tähän loppuun kuva kesältä 2011, kun olin vähän paremmassa kunnossa. Vähän tsemppiä seuraavaan etappiin, joka on siis 85kg. Oon kaasona kaverin häissä ja painoa 84kg.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti