perjantai 15. helmikuuta 2013

Viikonloppuja (Jasmin)

Muru kysyi multa tänään, että enkö mä kirjoita enää blogia, kun viime kerrasta on niin pitkä aika? Siis häh? Yks päivä jäänyt välistä ja heti tulee kommenttia, no sori nyt!! :D Oltiin siis eilen ystäväpariskunnan kanssa ravintolassa -mentiin vähän merta edemmäs kalaan ->ravintola oli Seinäjoella. Tää oli välimerellinen ravintola. Alkuruoka oli ihan loistava ja mulla olikin suuret odotukset loppuillalle. Tilasin pääruuaksi lammasta medium miinuksena ja sain sen liki kypsänä. Kyllä otti päähän! Normaalisti olisin lähettänyt annoksen takaisin keittiöön (otin kuitenkin ravintolan melkein kalleimman annoksen. Odotan silloin saavani laatua!), mutta en tällä kertaa jaksanut olla vaativa asiakas ja en myöskään halunnut pilata iltaamme pelkällä valituksella, joten söin kiltisti tällä kertaa annoksen. En voi kehua. :( Sanoin kyllä tarjoilijalle asiasta ja hän lupasi viedä terveisiä keittiöön, mutta mitään pahoitteluja en kuullut! Jälkiruuaksi otin suklaakakkua, mutta sekään ei todellakaan ollut mainitsemisen arvoinen... Eli kokonaisarvio on se, että uudestaan en kyseiseen paikkaan mene! Onneksi oli hyvää seuraa, joten ilta ei ollut pilalla! :)

Murulta sain ensimmäistä kertaa seurustelumme aikana kukkia (tulppaaneja tietysti - ne on mun lemppareita!). Murun mielestä mä tapan leikkokukat liian nopeeta, joten mulle on turha ostaa niitä. Kiitti vaan :D Onneks teki eilen sitten poikkeuksen. <3 Sain myös jalkojen hoito setin Body Shopista ja jalkahieronnan siihen päälle. Awww! Ihana! 

Mä en edes yrittänyt ruveta yksilöimään kaloreita eilen Kiloklubiin, mutta tänään ollaan taas back in business ja kaikki pallurat vihreällä!


Mä oon viettänyt laatuaikaa Katjan ja Mion kanssa tänään. Ei ollakkaan nähty sitten mun leikkauksen, joten oli tosi ihana olla vaan ja viettää aikaa yhdessä. Toivottavasti ensi viikolla päästäis jo lenkkipolulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti