torstai 7. helmikuuta 2013

Nuhanenä (Katja)

Mä istun täällä bepanthen naamio päällä, oon niistäny aamusta tähän hetkeen varmaan sellaset 100 kertaa ja nenän alue on kuin rikospaikka! Harkitsen vakavasti pojan niistäjän lainaamista, ettei tarvis ihoa enää häiritä.
Toisaalta onhan tääkin tapa laihtua, oon niistäny todenäköisesti yli kilon limaa :-) ai tätä ihanaa sairastamista! Odotan todella innolla paranemista, ja otan tän tosissani että pääsisin takaisin liikunnan pariin. Oon yrittäny syödä vähemmän, kun kulutustakaan ei ole.

Kuumetta on sellaset 37,5-38 mutta mä oon aika kiitollisesti syöny särkylääkkeitä jotta jaksais edes vähän puuhata pojan kanssa. Odotan ihmeparantumista, jotta me päästäis leikkipuistoon huomenna.

Syömiset menny seuraavasti:

Aamupala: rahka
Lounas: appelsiini
Päivällinen: Sipulikeittoa ja ruisleipää
Iltapala: retiisiä 125g

Suurin osa kaloreista on varmaan kuitenkin kertynyt mamman mustaherukkamehusta jota olen lipittänyt päivän mittaan. Ei muutenkaan hirveesti tee ruokaa mieli...



Katoin tänään nauhalta eilisen päivän Jutta ja Puolen vuoden super dietit. Jakson tähti Sanni sanoi jotain mitä rupesin itekki miettimään. Suurinpiirtein että ei sillä enää jonkinajan päästä ole enää mitään merkitystä että mitä sinne suuhun pistää, kunhan saa jotain syötyä. Älkää nyt ymmärtäkö väärin, nautin edelleen ruuan mausta ja sillai, mutta mä olen vähän samaa mieltä, koska "dietin" myötä tulee syötyä paljon useammin kuin ennen, eli 4-7kertaa päivässä, joten nälkä + mielihaluja ei ehdi tulemaan pahemmin, joten ei sitä täydellä vatsalla jaksa haaveilla berliininmunkeista ja sen sellasista. Pitää vaan pitää huolta siitä että on kylläinen olo lähes kokoajan, ja että se kylläisyys tulee niistä hyvistä asioista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti