tiistai 5. helmikuuta 2013

%#&!?@ (Jasmin)

Mä olen ollut ihan kakkapää murulle tänään. Mua ahdistaa tuo huominen niin kovaa ja en oo osannut oikein pukea ajatuksiani sanoiksi, joten se on sitten tullut ulos tiuskimisena ja muuten vaan pahana olona. :/ Itkin oikein kunnolla tossa äsken ja pyysin anteeksi tyhmää käytöstäni. Nyt helpottaa vähän. Miksi pitää olla niin ilkeä rakkaimmalleen?



Ruokailujen puolesta meni ihan ok tänään. Lounaaksi söin koulussa salaattia, koska lämminruokavaihtoehdot ei oikein napannut. Ostin myös uutta ruisleipää tänään; 


Suosittelen! Oli tosi hyvän makuista ja siinä on sopivasti hiilareita/100g. Kiitokset kamulleni Jyväskylään suosittelusta. :)

Nyt mä menen suihkuun ja valmistelemaan juttuja sairaalaan menoa varten. Sori, että tuli vähän tynkä postaus. Mun aivot ei jaksa nyt yrittää. 

Älkää ihmetelkö, jos en heti huomenna raportoi tänne. :)

2 kommenttia:

  1. Voi rakkaus! Jännittää ihan satavarmasti..Janne puhaltaa nyt vaan toisenkin kerran. Leikkaus menee hyvin! Tsemppiä!

    VastaaPoista