maanantai 18. helmikuuta 2013

Habadabaduu! (Katja)

Tämän päivän urheilut:


Mua vähän ruvennut ärsyttämään tämä raskaana olo. Ei niinkään ahdista tuo maha, vaan yleensesti ottaen ärsyttää se, että joka paikkaa kolottaa. Se on niin oikea sana kuvaamaan tätä fiilistä, kolotus! Heti kun vähänkin tekee jotain extraa niin paikat on kipeenä, ja eihän se hauskaa ole, varsinkin kun pää olisi mielellään tekemässä niin paljon enemmän! Sitten kolikon kääntöpuolella jännittää se että mistä mä löydän motivaation synnytyksestä toipumisen jälkeen taas palata urheilun pariin? Kuitenkin lepoa tulee sellaset 2-3 viikkoa (jos kaikki menee hyvin), se on pitkä aika se. Toisaalta ehkä se ei pienen vastasyntyneen kanssa ole niin pitkä aika kuitenkaan? :)

____________________________________________________________________


Mun motivaatio ruokavaliota kohtaan on palannut! Taas kiinnostaa salaatit ja uusien reseptien metsästys! Ilmeisesti kaipasin vain hieman vaihtelua, tärkeintä on vain ettei luovuta!

Tänään mä olen syönyt: 

Maitorahka + Mysli 1dl
Salaatti ja Jauheliha 100g
Porkkana + 0,5 Paprika + Kauraleipä (Plus päälliset)
Wok vihanneksia + Broilerin rinta 120g + 2 Kanamunaa

Ja tarkoituksena syödä vielä lisää kauraleipää :)


Oli muuten hyvää kun paistoin Wokkia ja broiskua eka pannulla, ja sitten heitin kanamunat sekaan ja tein sellasen sekamelskan. Paljon mausteita tietenkin!

Huomiseksi myös lounaat laitettu jo valmiiksi, ettei tarvitse miettiä nälkäisenä - ja sen myötä tehdä vääriä päätöksiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti