lauantai 2. helmikuuta 2013

So many temptations (Jasmin)


Tänään oli oikea kiusauksien päivä. Olin kaverin kanssa kaupungilla ja mentiin sitten isommalla porukalla "kahville" (eli siis mä menin teelle) ja kaikki porukasta ottivat laskiaispullan -paitsi minä. Kahvin teen jälkeen tein pienen pyörälenkin yliopistolle, koska kirjat olivat myöhässä (maksuja 4€. Tyhmästä päästä maksaa kukkaro). Tämän jälkeen oli luvassa päivänäytös elokuvasta Lincoln. Se on siis Steven Spielbergin uusin teos. Mä halusin kovasti nähdä leffan, koska -noh, jos on lukenut Amerikan historiaa pääaineena yliopistossa niin tietenkin kiinnostaa! Oli muuten hyvä leffa - ihanaa, kun siinä ei ollut pääteemana hänen salamurhansa, vaan ihan muut asiat. Arvostan! Leffateatteris tuoksui huumaavasti popcorn ja karkit kutsuivat mua nimeltä. En syönyt. Leffan jälkeen lähdin porukoiden luo, koska murulla oli taas tyhmä 10-tuntinen työpäivä.. Tehtiin kotona ruokaa ja leivottiin mustikkapiirakkaa. Söin. Oli hyvää. :D Tän postauksen teemana ei siis ole se, että "KATSO, MÄ OSAAN KIELTÄYTYÄ HERKUISTA!" vaan se, että normaalisti mä olisin syöny sen laskiaispullan, sit ottanu leffaan joko poppareita tai karkkia JA LISÄKSI syönyt vielä sitä mustikkapiirakkaa jälkkäriks illalla. Nyt mä tiesin, et me tehdään mustikkapiirakkaa illalla, joten ennakoin ja tein valintoja -kaikkea ei tarvitse syödä saman päivän aikana, mutta kaikesta ei silti tarvitse kieltäytyä. :) Hyvä minä!

Mä poljin tänään vanhempien luo, kun en päässyt spinninkiin. Multa kestää sinne about 20 minsaa yhteen suuntaan, mutta laitoin iPodin huutamaan menevää musaa korviin ja kuvittelin olevani Ainon spinussa. Edestakainen matka vastas siis 40 minuutin spinua. Puuttui vaan loppuverryttely. Varsinkin ylämäessä mä ajattelin, että miten Aino tsemppaa meitä eteenpäin. Halvat on kato huvit. ;) Sit mä vielä kaiken lisäksi laskin mukana ja kuvittelin, että nyt olis hyvä tehdä nostoja eteen ja ylös jne. Lauloin myös mukana ihan fiiliksissä. Onneks kukaan ei tullut vastaan! :D

Toivottavasti teillä on ollut mukava lauantai! :)




Kaikki meni ruokailujenkin puolesta hyvin tänään. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti