torstai 7. helmikuuta 2013

I survived! (Jasmin)

Selvisin! Pahin oli sairaalassa tipan laitto, muuten sain niin hyvät mömmöt, että mä olen nauranut ja itkeny siellä vuorotellen ja heittänyt huonoa vitsiä hoitohenkilökunnalle. :) Illalla oli kauheinta, kun puudutus lakkasi ja kivut tulivat. Naapurit varmaan ajatteli, et mua hakataan täällä tai jotain vastaavaa. Oon itkeny ja huutanut - muru sanoi, et mä muistutin Maanajan tyttöä, kun välillä huusin kipua ja välillä kirosin kaikki alimpaan helvettiin. Varmasti tosi "kivaa" hoitaa mua. Yö meno jotenkuten, heräilin parin tunnin välein kipuun.. Mutta oon saanut myös nukuttua. Nyt pitäis ruveta jo jumppaamaan kättä, mutta arvatkaa huvittaako mua? SATTUU!!!!!!

Mulla on käsi kantositeessä nyt pari viikkoa ja kuukauden kuluttua saan kuulemma aloittaa vesijuoksun taas, jes! :)

Nyt mun oikea käsi puutuu tästä kirjoittamisesta.

Pärjäilkää ja olkaa terveitä! <3

2 kommenttia:

  1. Jee! Hyvä et se on nyt ohi ja paraneminen voi alkaa!! Toivottavasti kivut hellittää PIAN!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Viime yö meni jo loistavasti, heräsin vaan pariin kertaan ja lääkkeet auttaa vihdoinkin... Mutta kyllä multa pääsi itku aamulla, kun tein niitä jumppia. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa... :) Täytyy vielä kehua sitä anestesialääkäriä ja -hoitajaa. Molemmat oli ihan huipputyyppejä! :D

      Poista