keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Im Back! (Katja)

Ainakin henkisesti :) 

Mulla on kyllä ollut huono tuuri kun ajatellaan sairasteluita. Ensiks uutenavuotena olin tiputuksessa, koska oksennustauti + neljän päivän ripuli teki tehtävänsä mun nesteytyksen kannalta. No paranin siitä hyvin ja sen jälkeen tämä projekti sai kunnolla tuulta alleen (blogin merkeissä). 
Tammi-Helmikuun vaihteessa oli kuumeessa, kurkkukipeenä ja räkää olis ollu vaikka naapureille asti. Siitäkin selvisin suht nopeasti, kunhan vaan maltoin oikeasti rauhottua pariksi päiväksi. 
JA NYT TAAS. Missä on meikän vastustuskyky? Ja niin terveellisesti ja monipuolisesti kuin mä syön, luulisi ettei muhun norot eikä flunssat tartu, mutta väärin. Yleensä mä en ikinä sairastele. Ehkä se on tuo 3kg toukka sisälläni joka heikentää tätä vastustuskykyä? Kiitän onnea/luojaa/hyvää tuuria (onko se sama kuin onni?) että Mio on selvinnyt näistä kaikista! Olisi vielä kamalampaa katsoa vierestä kun puolitoistavuotias pojankäppänä oksentaa, ja kun ei sille oikein voi selittää vielä että mistäs oikein on kyse. No onneksi se siis selvisi tästä taudista.

No sitten aiheeseen. Viime päivien ruokailuista on turha edes puhua. Syönyt kuin kärpänen, ja sitten heti kun on tuntunut olo paremmalta niin syönyt liikaa. Tasapainoa ei ole sairastellessa siis ollut, ja tämä 'syö kolmen tunnin välein'-sääntö on luonnollisesti ollut taka-alalla. 

Elämä kuitenkin voittanut, ja tänään on eka päivä kun mä otan ruokailut taas vakavissani. Tein aamupalaksi kaurapuuroa (historiallinen hetki), ja kaksi näkkäriä.
Nyt lounaaksi teen lohta, perunaa, bataatiia ja vihreitä papuja uunissa. Mun ehdotonta lemppari ruokaa. Illallisesta en vielä tiedä, mutta saan nauttia sen omassa rauhassani sillä Mio pääsee mummun ja muffan kanssa uima reissulle. Sillä välin mä ajattelin valmistautua sairaalaa lähtöä varten hieman siivoamalla, pakkaamalla laukkua ja tekemällä inventaariota, joskos meiltä vielä puuttuis jotain.

Urheilemaan mä en vielä lähde, sillä vatsassa vääntää vielä välillä, onko se sitten suoli taikka toukka, siitä en ole varma, mutta aloitan taas treenit kun se tuntuu hyvältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti