sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Sunnuntai-blues (Jasmin)

Mulla on ollut oikein plääh-päivä tänään. Oli tosi kiva nähdä kaveria piiitkästä aikaan ja parannella maailmaa -mutta jotenkin on muuten ollut tosi toisaikainen olo. Kyllä mä osittain tiedän mistä tää johtuu (stressaan mm. tulevaa työhönpaluuta) ja taas kun voisi vaan olla ajattelematta asiaa niin olisi tosi hienoa. Helpommin sanottu kuin tehty! Mulla on onneks näitä päiviä harvoin ja silloin kuin niitä tulee niin itkettää ja muru onneksi lohduttaa. <3 Ei olisi kiva, jos yksin pitäisi murehtia.

No jaa.. Ajatellaanpa sitten positiivisempia asioita. Paino kävi alle 89 kilossa tänään -jipii! (88,6 kg to be precise) :D Tosin mulla on sellainen sääntö, että sen pitää myöskin pysyä siellä kolme päivää putkeen ennen kuin uskon, että se on siellä pysyvästi ja isompaan lukuun ei ole paluuta. Eli vielä en uskalla hirveästi hehkuttaa, mutta jotain positiivista piti tästäkin päivästä löytää. :)

Tänään en saanut kuitupalluraa millään vihreälle. Katjalle tiedoks, että oon kyllä syönyt täysjyvää/ruisleipää, mut aina Kiloklubiin ei saa just oikeita ruokia, joten tänään nyt näin.



Viikon keskiarvo on ollut sitä 1500 kaloria about, mikä on siis ihan tavoiteltua. Vielä kuin sais liikuntaa lisättyä. Keskiviikkona on viimeinen päivä, kun tarvin käsitukea, joten torstaina ajattelin polkasta jo yliopistolle. Tosin tällä hetkellä sekin ajatus on aika utopistinen, koska käden saaminen suoraksi ei vielä onnistu. Se nimittäin sattuu ihan, no laittakaa -ruma sana tähän-. Eli en uskalla vielä luvata mitään. Yritetään!

Huomenna ja ylihuomenna mulla on maraton-opiskelut yliopistolla tiedossa. Mä yritän sitä kirjastossa opiskelua aamusta iltaan, kun täällä kotona noi sohvat ja sänky on liian houkuttelevia vaihtoehtoja. Wish me luck, please! Keskiviikkona tentti ja sitten alkaa seuraavaan tenttiin valmistautuminen plus ne neljä esseetä jotka on palautettava myös seuraavan 2,5 viikon aikana. Mä en olis pystynyt tähän, jos olisi pitänyt samaan aikaan olla vielä töissäkin! On se rankkaa, mut lopussa kiitos seisoo.. RIGHT??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti