keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Dilemma (Katja)


Mä yritin laittaa Jasminille äsken hätä viestiä että tulos online. Mä ostin taas karkkia tänään... Ärsyttää ja samalla tunnen kuinka ne salmiakit huutavat nimeäni tuolla keittiössä. Nyt kuitenkin ajattelin itse järjellä seuraavasti: Teen eka 30min Big Booty treenin (yllä) ;) Sit syön ruisleivän, ja jos sen jälkeen vielä tekee mieli, niin sallin itselleni ne salmiakit. Näin fiksu mä olen ilman Jasminia. Katsotaan että meneekö tää läpi mun mentorilta :)

Muuten päivä on mennyt kivasti, hyvin lähtee käyntiin kun tekee jumpan heti alkuun. En voi muuta kun suositella.

Vähän nälkä päässyt yllättämään vaikka olin melkein varma syöneeni tarpeeksi. 
Tänään söin: 

Rahkaa + Marjoja
Salaattia + katkarapuja + raejuustoa
Ruisleipää + Päälliset
100g Broilerin rintaa + 100g Perunaa ja about 2dl vihreitä papuja
2 palaa suklaariisikakkua

Vielä ruisleipä + päälliset ja mahdolliset salmiakit.

Kaikki pallot vielä vihreitä (ainakin toistaseksi).

--------------------------------------------------------------------------

Tänään oli synnytystapa arvio Neuvolassa. Lääkäri siis arvoi vatsapeitteiden päältä vauvan kokoa ja jos tuntuu isolta niin lähetetään ultraan jatkotutkimuksiin. Lääkäri oli sitä mieltä että pienen/normaalin kokonen tuntuis olevan, eikä nähnyt syytä jatkotutkimuksille - JEE! Ainut syy miksi asiaa harkittiin oli se että Mio oli aika iso (4060g ja 53cm), mutta tosiaan 'näppituntuma' ratkaisi asian. Ilmeisesti terveellisillä elämäntavoilla on vaikutusta :D 

Nyt reenaamaan, ja tulen ehkä vielä kertomaan että miten meni salmiakkien suhteen...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti