keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Tikit poistettu! (Jasmin)

(photo by Jari Ratilainen)

En ole päässyt hiihtämään, vaikka kuvasta voisi niin luulla. Se on siinä vaan koristeena. :D Noi on kyllä mun sukset - ja toivottavasti pääsisin niillä ensi talvena taas käyttämään.

Eilinen oli kyllä niin väsyttävä päivä. Tosiaan kolme luentoa putkeen kieliä ja sitten parin tunnin kokous siihen päälle. Olin niin puhki illalla. Mutta koko ajan jaksaminen paranee. Tänään kyllä huomasi kuinka viikonkin "löhöily" vaikuttaa kuntoon heti. Mulla on keskiviikkoisin yksi luento luokkahuoneessa, joka on neljännessä kerroksessa. Mä kävelen aina raput ylös jo periaattestakin, mutta tänään alkoi ottaa kunnon päälle jo toisen kerroksen kohdalla. Huh huh! Mutta pääsin neljänteen kerrokseen, eikä tullut edes kovin hiki. Hahahaha! :) Kyllä mä kaipaan jo pyöräilyä kovasti sekä Katjan ja mun lenkkejä.

Eilen oli niin haipakka päivä ja olin vaan vähän aikaa kotona: huonosti suunniteltu ruokailut.


Tänäänkään tuo kuitupallura ei päässyt vihreälle sijalle. :/


Saas nähdä miten tuon huomisen kanssa käy, kun mennään ystävänpäivän kunniaksi ulos syömään. Tarkoitus ei ole ottaa mitään ranskis-annosta, mutta en mä haluais siellä hirveästi nipottaakaan. Onneks mulla on pe-su aikaa olla taas terveellinen! :D

Mä tein sen virheen, että menin kauppaan tänään nälkäisenä. ONNEKSI mulla ei ollut kukkaroa mukana, niin ykskään suklaapatukka ei lähtenyt mun mukaan. Lähellä se oli ja lähetin jo Katjalle hätäviestin, että karkit kutsuu mua niiiiin paljon... Katja käski pysyä pois karkkihyllyltä ja niin mä teinkin. :D Eilenkin oli niin paljon kiusauksia; tarjolla oli laskiaispullaa, suklaakakkua ja vaikka mitä. En langennut vaan pidin pintani. Tänään kans. Aikaisemmin se ei ole ollut vaikeaa, mutta tänään se kyllä vaati astetta enemmän jättää ne suklaapatukat kaupan hyllylle. Ei sais päästää verensokeria liian alhaalle.

Ai niin joo -sain tänään tikit pois. Mussa oli kolme reikää ja kolme tikkiä. Ei jää mitään isoja rumia arpia. Hyvä näin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti