perjantai 1. helmikuuta 2013

Hellurei! (Katja)

Mulla alkoi päivä niin kivasti tänään! Ensiks paino oli pudonnut taas hieman eilisestä, ja tiesin myös että mulla on neuvola tänään, joten saisin 'virallisen' painon tietooni! Jasmin tuli aamulla kattomaan Mioa sillä välin kun mä kävin neuvolassa, ja olin niin super onnellinen tälläsestä 'pienestä' avusta. 
Mun neuvola hoitaja on todella mukava, ja sain nyt vahvistusta näille mun ajatuksille ja se oli innoissaan mun asenteestani. Sanoi ettei haittaa jos paino nyt putoaa vähän, kunhan se ei ole se tärkein tässä vaiheessa, vaan että ne elämäntavat olisivat kunnossa, ja jos paino tippuu siinä sivussa niin ei se on vain boonusta. Sain muitakin kivoja kommentteja häneltä, kuten sen että mulla on jalat maassa ja sitä on ilo kuunnella :) 

Yksi iso muutos tässä lyhyen 'matkan' varrella tapahtunut, ja se on se että pidän vaa'asta. Siis vielä 2kk sitten jos olisin nähnyt sellaisen kapistuksen, niin olisin kiertänyt kaukaa, mutta nyt kun SE luku on kaikkien tiedossa, niin mä olen itsekkin hyväksynyt sen ja tajuan että tästä ei ole kuin matka alaspäin. Suosittelen kaikkia pelokkaita siis hyppäämään puntarille ja hyväksymään totuuden.


 Paino putoaa ja maha kasvaa :) 

Neuvolan jälkeen me tavattiin Mion ja Jasminin kanssa ja pötkittiin lenkille. Sää oli aivan upea, ja käveltiin 4km! Sanoin J:lle ettei tuo liikunta vielä ainakaan ole mua saanut koukkuun, mutta sitkeesti mä meinaan jokapäivä tehdä edes jotain. Pakko! 

Lenkin jälkeen me mentiin syömään sushia ja se oli kyllä ihan yyber hyvää! Nykyään tulee harvoin käytyä ulkona syömässä, vaikka ennen mä olen syönyt ravintolassa ehkä 2-4 kertaa viikossa! Ongelmana on ollut rahanpuute, ja nyt viimeisimpänä esteenä on tullut se että TIEDÄN kuinka paljon kaloreita ravintola annoksiin uppoaa. Aivan järkyttäviä määriä, enkä mä halua sinne niitä mun rakkaita kaloreita upottaa. Joskus pitää tietenkin nauttia, mutta mä tyydyn erittäin tyytyväisenä hieman kevyempiin vaihtoehtoihin, kuten sushiin <3 

Päivän safkat:
Aamupala: Appelsiini
Lounas: Sushi
Välipala: Ruisleipää + pålägg
Päivällinen: Mun oma tekemää Soija Lasagnea, salaattia + ½ avocado
Iltapala: Ruisleipää + kanamuna

Iltaherkku: Irttareita TAAS (90g). Teki niiiin hurjasti mieli, ja sen myötä jouduin luopumaan viikon ensimmäisestä vihreästä pallosta... God Dammit!

 -Kerron huomenna että kannattiko...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti