tiistai 19. helmikuuta 2013

Päivän! (Katja)

 
Heivaan! Lihaksia poltellut tänään "kivasti" aamuisen jumpan jäljiltä. Yritin päivän mittaan tehdä venytyksiä jotta ei olisi huomenna kamalaa! Kuitenkin hyvä fiilis jäi :) mietin sellaista asiaa että koskaan ei jumpan jälkeen ole morkkista, vaan aina mieli korkealla - sen sijaan melkein poikkeuksetta mässyn jälkeen harmittaa - sillä fiilis ei ole läheskään yhtä hyvä kun treenaamisen jälkeen. Oivallus tehty! Kuitenkin tänään söin hieman karkkia illalla, joten en tietenkään ole mikään täydellisyys - eikä se ole edes tavoitteena.
No vaikka ajattelinkin että tänään on tullut syötyä hyvin, niin kauhukseni huomasin että kaloreita tullut liikaa. About 1900 yhteensä... tänään ilmeisesti ne pienet naposteltavat siellä sun täällä ovat melko ratkaisevia. Huomenna taas enemmän suunnitelmallisuutta - ja pohjatyö jo tehtynä sillä eväät on pakattuna. No eniveis, tänään söin:

Heti treenin jälkeen: 2dl maito plussaa + puolikas banaani (herra heräsi kesken palautumisen ja söi puolet mun banaanista) ja litra vettä
Aamupala:  Rahka + 1dl marjoja
Lounas: Kuvan salaatti (katkarapuja 70g ja raejuusto 70g) + ryvita näkkäriä 2kpl
Välipala: Bataattirieska jota leivoin + päälliset
Päivällinen: Lohta 130g + bataattia 250g + vihreitä papuja 1,5dl ja majoneesiä
Iltapala: Ruisleipää + päälliset



Luulen että nämä aamuheräämiset ovat kuin tehty mua varten. Tykkään herätä aikasin ennen poikaa, ja pidän siitä että liikun heti aamusta, sillä sitten mun ei tarvitse enää ajatella koko asiaa loppupäivänä! Summa sumarum, makaan jo sängyssä tälläkin hetkellä ja odotan nukkumattia! Huomiseksi katottu valmiiksi aamutreeni (beginers Cardio 35min) ja tämä suunnitelmallisuus toimii myös liikunnan suhteen yhtä hyvin kui  ruokienkin suhteen! Ei viitsi/kehtaa perua sovittua treeniä. Se olisi itsensä huijaamista.


2 kommenttia:

  1. Loistavia nuo sun treenit Katja! Oon niin ylpeä susta, että oot saanut muutettua sun rytmiä ja oikein odotat aamu-cardiota! Mulla onkin sitten kova duuni saada sua kiinni, kun sitä liikuntaa nyt ei tuu juuri nimeksikään. Sitten kun olkapää on kunnossa niin mä niin lainaan sun kahvakuulaa (sä oot kato siinä vaiheessa jo paljon isommissa lukemissa!)

    Päätettiin kävellä huomenna sinne kokkikurssille, jos ei sada lunta/räntää vaakatasossa. Se onkin sitten vähän pidempi matka mulle, mitä leikkauksen jälkeen on tullut tehtyä. Ihan jees. Sormet siis ristiin, että sää olis hyvä, eikä tulis mitään tekosyitä!!! :D
    P.s. oliks ne bataattirieskat niitä samoja, mistä kerroin sulle?

    VastaaPoista
  2. Hahah joo saat lainaa kahvakuulaa! Se on kuulemma leikkauksesta toipuville hyvä treeni, vahvistava ja sillai!

    Mä oon tooosi yllättyny kuinka kivutonta tää urheilun alottaminen on ollut, vaikka en siis myönnä nauttivan tästä :-) hahah mutta nautin tuloksista.

    Ja joo, oli bataattirieskat ne josta oli puhetta!

    VastaaPoista