sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Viikonlopun yhteenveto (Katja)

Hei! Mulla on ollut vieraita viikonlopun yli, Mion kumma täti Saara ja vanha työ kaveri Salla oli käymässä Helsingistä! Ollu kyllä tosi kivaa ja en malta odottaa että nään niitä uudelleen. Rento meininki ollut koko viikonlopun, ja tietoisesti ei tehty isoja suunitelmia.
Mua hieman jännitti etukäteen vierailu, sillä meillä on likkojen kanssa tapana mässätä kaikkea, ja tosiaan tarkoitan ihan kaikkea kun tavataan. Mä suunnittelin kuitenkin etukäteen ja laitoin niille pyynnön että voitasko syödä vähän hallitummin tällä kertaa, ja se onnistui! Mä olen niin ylpeä meistä :-) ennen mun ja Saaran lauantai päivä näytti about tältä:

Kotitekoista pizzaa (illallinen)
Kokista
Sipsejä (jälkkäri)
Suklaakeksejä ja (jälkkäri)
Karkkia (jälkkäri)

Nyt se näytti tältä:
Sushia (Lounas)
Suklaakakkua kahvilassa (jälkkäri)
Salaattia ja savu siikaa (päivällinen)
Karkkia (lauantai herkku)

Joo eihän tääkään ollu mikään esimerkillinen päivä ottaen huomioon kakut ja karkit, mutta on se ehdoton parannus entiseen! Ja huom nuo oli koko päivän ruuat. Hyvä me!

No liikuntaa me ei harrastettu, mutta ilmeisesti kroppa kaipas välipäivän sillä sunnuntaina kun tytöt lähti niin mä pistin hihat heilumaan. Eka Zumbasin kotona 40min, sitten kävelin gymille ja duunasin siskon kanssa tunnin body pumpin ja kävelin takas kotiin. Kyllä pakko sanoa että riitti urheilut yhdelle päivälle. Nyt vaan ristin kädet ja rukoilen etten olisi huomenna taas niin jumissa että en pysty liikkumaan, se on niin julman kivuliasta!

Mä sain tytöiltä myös ihania lahjoja! Oli kyllä niin hemmoteltu olo, ai että! Tällästä mä kaipasin! Sain savinaamion, kunnon jötikkätuubin josta riittää varmasti pidemmäksi aikaa, sekä kehon kuorinta voiteen. Olin kyllä tosi innoissani, ja heitin savinaamiot heti kasvoille kun tytöt lähti kotia kohti.

 Pahoittelen että kuvat tulee nyt pötkylään mutta bloggailen puhelimella joten koittakaa kestää. Tässä mä olen valmistautunut pumppiin. Olin varmaan aika näky, ei voinu sälekaihtimia käyttää vaan piti ihan julkisesti treenata :) haha

Naamio


Ja ne lahjat ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti