perjantai 1. helmikuuta 2013

Sleepytime zzzz (Jasmin)


Tällä kertaa mä teen tälläisen pikapostauksen -olin nimittäin jo nukahtanut sohvalle, josta muru mua äsken herätteli... Pitkä päivä takana, vähemmästäkin tulee väsy! :)

No jaa, Katja tuossa jo kertoikin alapuolella, että mä vahdin Mioa aamulla vähän aikaa ja sitten käytiin lenkillä. Mio on kyllä niin ihanan helppo lapsi (ei yhtään helpota sitä vauvakuumetta!), joten hänen kanssaan on ilo olla. :) Lenkillä käytiin aurinkoisessa merkeissä - onneks niistä loskakeleistä päästiin toistaiseksi eroon!

Tänään mulla oli "laiha" (laihempi?) olo. Se tulee silloin, kun katsoo peiliin ja peilistä katsookin ihan ookoon näköinen ihminen takas. Ei tainnut turvottaa ollenkaan tänään. :D Mun pitää nyt ennen leikkausta mitata vähän senttejä vartalosta ja ottaa niitä kuvia niin näkee sitten joskus hamassa tulevaisuudessa tuloksia.

Mun ongelma on, että mulla ei oo hajuakaan mistä mitata vyötärönympärys? Löysin seuraavan kuvan Terveyskirjaston sivuilta;


Aikalailla on navan yläpuolella.. Tasan tarkkaan mulla on tossa ihan varmasti yli 100cm, mikä on jo tosi riskaabelia naisilla. Onko hyviä vinkkejä siihen, miten saada vyötäröä pienemmäksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti