perjantai 22. helmikuuta 2013

Relax, take it easy! (Jasmin)

(HUOM HUOM HUOM! Tää teksti on kirjoitettu torstaina. Kesken päivittämisen netti päätti ruveta pätkimään, eikä toiminu ennen kuin mä menin nukkumaan -enkä jaksa ruveta korjaamaan tähän oikeita ajan määreitä.. Sorry!)
Mä päätin eilen visusti olla laittamatta herätyskelloa päälle. Nukuin yhteentoista ja makoilin sängyssä kahteentoista. Sen mä olin ansainnut; lepoa ilman, että piti stressata kouluhommista. 

Reippailin tänään kouluun. Huomasin eilisestä, että raskaan laukun kantaminen ei oikein ollut hyvä pitkällä tähtäimellä, joten tänään ensimmäistä kertaa sitten -ööh.. Yläasteen? No anyway, ekaa kertaa piiiitkään aikaan mä pakkasin koulurepun. Ei sekään nyt maailman paras vaihtoehto ollut, mutta ergonomisesti paljon mukavampi. Kyllä mua otti vähän kipeetä olkapäähän, mutta se on pienempi paha kuin selkäkipu, mitä tosi painava käsilaukku aiheuttaa.

Syömiset meni ihan mukavasti; lautasella oli mm. maanantain leftover-kasvislasagnea, ruisleipää, pari porkkanaa, kinkku-tomaatti-punasipuli-munakasta, katkarapuja, appelsiini, banaani ja 25g lakritsaa. Kaikki pallurat vihreällä!


On ollut myös ihanaa päivittää liikunta-osiota Kiloklubista, MÄ LIIKUN JÄLLEEN! Jee jee! Ensi viikolla voidaan sitten aloittaa lenkit jälleen Katjan kanssa, kunhan nyt treenaamiseltaan kerkiää. ;) Pian mä toivottavasti saan taas pyöräillä ja sitten pikkuhiljaa vähän hikisempää jumppaa. I like! Ollaan murun kanssa ilmoittautumassa Kokkola City Runiin toukokuussa. Viime vuonna mä juoksin 7km, mutta tänä vuonna mä taidan kävellä sen -tai sit sen pidemmän reitin 14km. En ole juossut kunnolla piiiiitkään aikaan, joten ei ole viisasta lähteä kylmiltään vetämään tota lenkkiä.

Mä toivotan Katjalle oikein ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua rakkaidensa parissa. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti