lauantai 23. helmikuuta 2013

Motivaatio (Jasmin)

Meillä oli niin ihanat treffit murun kanssa eilen. :) Mä olin niin fiiliksissä illasta, että rupesin meikkailemaan jo tossa yhden aikaan (kun muru pääsi töistä viideltä). Siis ei ollut mitään erikoista suunniteltu; käytiin syömässä ja leffassa (vihdoinkin se Die Hard 5), mutta oli ihanaa olla ihan vaan kaksistaan, eikä murehtia mistään turhasta ja oli kiva laittautua.


Oikein intopinkeenä valmiina treffeille. :D

Mä luovutin Kiloklubin kanssa eilen. Tai siis en mä luovuttanut, mutta laitoin vähän niin kuin sinnepäin -kun on niin vaikeeta arvella ravintolaruuan annoskoot, ym. Se nyt oli ihan varma, että kalorit meni reippaasti yli ja punasella/keltaisilla palluroilla mentiin. Tänään taas sit palataan ruotuun. Mä en ottanut jälkkäriä, mut ostin karkkia leffaan (pitkästä aikaa). Aika hyvin mitattu mun mielestä; tasan 100g. Kaikki on muuten haukkunut Die Hardin, mut mun mielestä se oli ihan jees. Muru nukahti kesken leffan, että se kertoo varmaan jo paljon. :D Mun mielestä se oli semmonen perus jenkki-action-leffa. Paljon murskattiin autoja ja ammuttiin erilaisilla aseilla ja välillä heitettiin niin huonoa läppää, et se oli ihan hauskaakin jo. Ihan katottava siis.



Tänään mulla ei oo mitään suurempia suunnitelmia. Voisin vaikka lenkkeillä äiskän ja iskän luo. (No nyt kun mä kirjoitin sen tänne, niin nythän mun on pakko se tehdä. Hahahaha!)

Sitten vähän huonompiin uutisiin; Katja on joutunu sairaalaan. Mä en ymmärrä, mikä paska säkä sillä on aina; viimeksikin oli kipeenä, kun sen aviomies oli täällä ja nyt taas! Raukkaparka <3 Katjalla on siis kuumetta ja oksennustauti ja on sairaalassa tiputuksessa, kun ei nesteet pysy sisällä. :'( Mä toivotan Katjalle toooosi pikaista parantumista!!!! <3 <3 <3 Parane pian!

Me ollaan muuten Katjan kanssa puhuttu motivaatiosta ja miten me palkitaan itsemme, kun päästään tavoitteisiin. Tässä vähän mun funtsauksia;

85kg - parturiin (paitsi sain just kuulla, et mun parturi lopettaa... TAAS. Aina mulle käy näin. Löydän jonkun hyvän ja sitten se lopettaa.. Plääh. Että ehkä keksin tähän jotain muuta.)
80kg - kuumakivihieronta
75kg - kasvohoito, jalkahoito, manikyyri, pedikyyri.. Koko hoito. :)
Tavoite täyttynyt: 70kg - shoppailumatka Lontooseen <3 Mulla on niin järkyttävä ikävä koko ajan Englantiin ja Amerikkaan. Viime visiitistä tulee toukokuussa vuosi, joten on jo aikakin mennä morjenstaan kavereita Lontooseen ja sit tietenkin uusimaan vaatevarastoa. :D Can't wait!! Nyt vaan pitää ottaa itseänsä niskasta kiinni ja ajatukset Lontooseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti