torstai 31. tammikuuta 2013

Samperin pallurat (Jasmin)

Mä en tajua miten Katja saa ne hemmetin pallurat joka päivä vihreälle! Prkl! Tässähän rupeaa tulemaan stressi niistä ja eihän se voi olla kovin healthy? :D


Mutta mä en kyllä usko tuota kuitupalluraa tänään:


Ainoat viljatuotteet, mitä oon syönyt tänään on yksi hapankorppu ja kaksi palaa Fazerin ruispuikulaa. En mitään muuta, joten.. Häh? Oops, söinhän mä tänään vispipuuroa, eli sehän on tehty mannaryyneistä, eli vehnästä. Aaaa.. Mut silti! :(
No ei stressata; viikko on puolessa välissä ja mulla on kaksi ei-vihreää palluraa. Jos viikossa sai olla max. 5-10 keltaista/punaista palluraa niin voiton puolella ollaan!


Meillä oli Katjan kanssa tänään aikataulun kanssa ongelmia, joten ei päästy lenkille yhdessä. Pakotin murun mun kanssa ulos lyhyelle lenkille. Käveltiin vähän yli kolme kilsaa puolessa tunnissa. (Kuvan kalorit ei voi pitää paikkansa.) Ulkona oli loskaista sekä märkää ja mitä tekee Jasmin? Pukeutuu kuin kunnon tuulipukukansalainen! Siis pistin mun kukkakumpparit jalkaan. Se oli todellakin rikos kaikkea muotia vastaan, mut ainaskin mun jalat pysyi kuivana ja se onkin kaikista tärkeintä! :D



Näihin fiiliksiin ja tunnelmiin... :) Hyvää yötä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti