lauantai 26. tammikuuta 2013

Laatuaikaa (Jasmin)


Mä en saanut kaikkia palluroita vihreälle tänään, mutta olin niin almost there.
Aamuni siis aloitti Ainon teho-spinning (seuraavan kerran sit about kolmen kuukauden päästä. Voi syvä huokaus) ja sen jälkeen tein vielä salilla jalka-treeniä ja perus fysioterapeutin ohjeistaman jumpan. Sitten vähäksi aikaa rentoutumaan hieromatuoliin ja suihkun ja saunan kautta kotiin. Oon kyllä nauttinut todella paljon näistä lauantaista, kun on saanut kunnon startin päivälle!

Yksi hyvä puoli tässä sairaslomassa on ollut, että oon saanut keskittyä kunnolla opiskeluun. Toinen hyvä puoli on olla illat ja viikonloput vapaana. Vuorotyötä tehneenä se on ollut jotenkin utopistinen ajatus. Nyt mä olen tottunut siihen ja nauttinut täysin siemauksin. Mähän elän normi-ihmisen normi-rytmiä - wau! :) Kyllä pienestä saa olla iloinen.
Musta on tullut todellinen kotikissa tän parisuhteen myötä, mutta en mä valita. <3 Mä viihdyn kotona ja varsinkin, koska se on oma koti. Viime viikolla mulla oli mun toinen pikkusisko yötä meillä, kun muru oli töissä ja tänään puolestaan toinen oli viettämässä mun kanssa laatuaikaa. Mulla on siis kaksi pikkusiskoa, jotka on kaksoset. Yksi asia mikä mua harmitti siinä, kun asuin ulkomailla oli, että mä menetin tosi monta vuotta heidän elämästään. Onneksi meillä on nyt aikaa viettää aikaa yhdessä. Ja nyt kun siskot on vanhempia niin musta on enemmän hyötyä heille (ainakin omasta mielestäni). Perhe on mulle todella tärkeä ja siksi mä vietän mielelläni lauantai-iltaa jommankumman - tai molempien kanssa! Mä olen ihan tarpeeksi paljon hypännyt baareissa, ettei mun tarvi sitä joka viikonloppu harrastaa. Plus - alkoholissa on ihan pirusti kaloreita! :D

Eilinen ja tää päivä menikin sitten viettäessä laatuaikaa tärkeiden ihmisten kanssa, joten huomenna pitää keskittyä kouluhommiin. Todennäköisesti mä vitkuttelen Facebookissa tai otan monen tunnin päikkärit. Mun kropalla on ihan varmasti joku salaliitto mua vastaan, sillä mua rupeaa aina väsyttämään, kun pitäisi ruveta kouluhommiin... :D En ymmärrä?! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti