torstai 17. tammikuuta 2013

Brrr, it's cold in here!! (Jasmin)

Mä poljin tänään koululle (-no siinä ei oo mitään uutta, teen sen joka päivä) ja lähdin vielä lenkille. Go me! Ei muuten, mut jo kotimatkan aikana mulla oli aivot ja varpaat jäässä ja sit vielä reipas 45 minsan lenkki siihen päälle? Mulla on vieläkin kylmä. Mut ei se mitään, koska mulla on tosi reipas olo! Hyvä me!

Huomenna mä ajelen kohti Kokkolaa haastattelemaan mun ylintä esimiestä, eli meidän toimitusjohtajaa koskien graduani. Mun pitää olla jo kovaa vauhtia viimeistään klo 8 Kokkolantiellä, tai muuten mä en ehdi siihen tapaamiseen ajoissa ja vihaan olla myöhässä. Kun mä tiedän nää mun tuskalliset aamu-herätyksen niin miksiköhän mä suostuin tälläiseen aikaiseen aloitukseen, kun muitakin vaihtoehtoja oli? Että tyhmästä päästä kärsii koko pää. Murun pitäis päästä viiden minsan päästä töistä, mut taitaa mennä ylitöiksi. Ollaan siis nähty tänään aamulla sen pienen hetken verran, kun heräsin ja kissed him good bye, kun lähdin luennoille. Muru jäi siis nukkumaan ja mä lähdin kouluun. Himaan tullessani hän oli jo töissä. Mun pitäis kovaa olla jo sängyssä, että en nukahda huomenna rattiin, mutta haluan olla hereillä vielä, että näen hänet. Huomenna mä lähden taas aikasin, ennenkuin muru tulee ja sitten taas hän on töissä, kun mä kotiudun ja muita menoja illalla. :/ Tylsää tää tälläinen. Onneks mä saan pikkusiskosta seuraa, ettei ihan yksin tarvi olla. Viikonloppuna sitten saadaan viettää onneksi laatuaikaa, kun lähdetään sinne risteilylle! Ja JOO KATJA - mä pidän sun tiukkakatseisen naaman mielessä, kun syön Silja Linen buffassa! :D Etten vedä övereitä.

Tänään mun niin teki mieli ostaa joku ihana leivos, kun olin koulun kahvilassa, mutta se jäi kuulkaat ostamatta. Voin sitten paremmalla omallatunnolla nauttia laivalla.

Tänään oli pallurat hyvällä mallilla; kuitu-pallukan mukaan mun ruokavalio on tällä hetkellä 71% runsaskuituinen, kun suositus on 75%. Eli nearly there.




Ja tässä mun toteutuneet kalorit. Peukku. Yksikätisenä mun pitää sit pitää se about 1400 kalorin tasolla, eikä yhtään masentua siitä, että liikuntaa ei tule samalla tasolla kuin nyt. Kunhan paino ei nouse niin oon happy!



Keskiviikkona mulla on siis esikäynti sairaalassa koskien leikkausta ja sitten oon hullua hurskaampi, et mitä tapahtuu ja mitä tapahtuu leikkauksen jälkeen. I'll keep you posted! :)

Ja tähän loppuun kuva päivästä, jolloin olin tosi ylpeä itsestäni. Mä ylitin itseni ja opiskelin ulkomaisessa yliopistossa vieraalla kielellä ja pärjäsin loistavasti. Mä toivon, että tän nykyisen projektin jälkeen mä voin olla yhtä ylpeä! :)


       (Graduation Day - heinäkuu 2009)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti