keskiviikko 23. tammikuuta 2013

23.01.2013 (Katja)

Tänään selkä onkin ollut vähän paremmassa kunnossa kun eilen illalla, ja sen kunniaksi me tehtiin Mion kanssa tunnin Zumba täällä kotiparketilla! Mä osaan ainakin nauraa itselleni kun mä täällä 'hetkutan' lanteita tän pallomahan kanssa :)

Mä olen myös inspiroitunut uusista ruuista ja tein nyt illalla myslipatukoita, jotka onnistui niin ja näin. Maussa ei sinäänsä ollut mitään vikaa, mutta koostumus olisi saanut olla vähän napakampi/ rapeampi sanoisin. Yhdessä patukassa on 82kcal. Tässä ohje

Valmistusaineet 8:lle patukalle
  • 1.50 dl Kaurahiutale
  • 0.50 dl Karpalo, kuivattu
  • 2.00 dl Mysli, (lidl)
  • 1.00 dl Päärynä mehu
  • 6.00 tl Hunaja
  • 1.00 tl Kardemumma
  • 1.00 kpl Kananmunan valkuainen
Kaikki kuivat sekaisin ja tehosekkottimessa surr surr... Sitten lisätään päärynämehu (puolet vettä puolet päärynämehua) + hunaja + valkuainen. Tasataan käsin uunipellille 8 patukkaa ja uuniin about 15-20min 175 astetta.


Jos joku jauhokäsi osaa mulle neuvoa millä näistä saisi rapeampia, niin otetaan vinkkejä vastaan. 

Toinen juttu mitä mä katsastelin uusimmasta KG lehdestä oli avocado-feta salaatti. Se kuullosti niiin hyvältä, että mä joudun kyl sellasen salaatin tekemään vielä tällä viikolla. Yksinkertaiset ideat toimii parhaiten. Laitan ohjeita tulemaan heti kun sen saan tehtyä/syötyä.

Nyt mun pitäs juoda tuo mun tee, sillä ilmeisesti flunssa on tulossa. Nenässä tuntuu juuri sellainen outo fiilis josta tietää että kohta se iskee. Miollakin on nenä vähän vuotanut tänään, joten katsotaan mihin suuntaan tämä tästä lähtee. Ja jos se sitten iskee, niin iskis edes kunnolla että ollaan terveitä joskus!



Muuten mennyt hyvin vedenjuonnin kanssa. Kaloreita ei nyt taaskaan tullut täyteen tänä päivänä :/ huomenna ehkä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti