maanantai 21. tammikuuta 2013

Ihana maanantai! (Jasmin)

Mä heräsin aamulla aika happy! Aurinko paistoi, mulla oli ihana viikonloppu rakkaiden ihmisten kanssa, paino oli pysynyt samana JA sain hyviä uutisia koskien graduani. Pitää iloita pienistä asioista!

Mä nautin täysin siemauksin risteilystä, enkä laskenut kaloireita. MUTTA kuitenkin mä olin tietoinen mun valinnoista. Esimerkiksi, ennen olisin syönyt buffassa jälkiruokapöydästä kaikkea ja paljon. Nyt mulle riitti, että sain maistaa lusikallisen vähän sieltä ja täältä. Söin paljon kasviksia ja kalaa. Oon ihan tyytyväinen! :)

Tänään päästiin Katjan kanssa uimahallille taas vesijuoksemaan -ihan kiva saada kokeilla uusia juttuja ja tosiaan kiva, että on kaveri kenen kanssa mennä! :) Mä odotan myös sitä, että saan käden kuntoon, että voisi uida kunnolla.

Mulla on se esikäynti sairaalaassa nyt keskiviikkona ja mä aion kyllä pyytää, että mut nukutetaan sitten leikkauksessa... Mä en tosiaan piittaa neuloista yhtään ja jo pelkkä ajatus siitä, että paikallispuudutus annetaan kaulaan saa mun verenpaineet nousemaan.. A-H-D-I-S-T-A-A!!! Ja sit mä oon vielä semmoinen, että panikoin siitä hyvissä ajoissa etukäteen... Ei ole helppoa olla minä. Tällä hetkellä mä ahdistun ajatuksesta, jos multa otetaan verikoe keskiviikkona. Koska silloin nähdään verta ja kyyneleitä ja hyperventilaatiota.
Okei, jo pelkkä asiasta kirjoittaminen ahdistaa.. Joten.. Palaan asiaan keskiviikko-iltana!

Ruuan kanssa ei ole ollut ongelmia tänään; 



Herkut Kiloklubi veti keltaiselle, koska söin mangososetta jogurtin kanssa. Se on sokeroimaton, mutta sitä ei löydy vaihtoehdoista niin mun pitää laittaa lähin mahdollinen vaihtoehto, joka on vauvanruoka-sose.. Ja kiloklubi laskee sen herkuksi. Noh, ei se mun elämää kaada. :)

Katja on miettinyt noita kaloreita - ja kyllähän mä mietin niitä kans. Työterveyshoitaja suositteli tuota 1400 kalorin päivittäisannosta, joten pyrin pitämään sen siinä nyt ainaskin niin kauan, kun olen yksikätinen. Siinä vaiheessa, kun käsi on kunnossa ja saan ruveta harrastamaan liikuntaa kunnolla niin asiallistahan on nostaa sitä päivittäistä kalorimäärää, ettei vaan käy niin, että lihakset lähtee... Nettihän on tietoa pullollaan ja se on todella vaikea päättää mitä uskoisi. Me olemme kaikki niin yksilöllisiä, et mikä sopii sulle ei välttämättä sovi mulle ja vice versa. Mutta tällä hetkellä menee hyvin ja tuntuu hyvältä - niin näillä mennään!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti