torstai 24. tammikuuta 2013

One of those days (Katja)






Mikä päivä! Tuntuu tällä hetkellä että herranjestas sentään. Argh! Syy miksi päivä ollut hieman rankka on siis tuo 1,5v joka on hieman oikutellut.
No hieman ehkä liiottelun makua ilmassa, sillä mä olen kuitenki tehnyt tänään tunnin piristävän lenkin, ja syönyt hyvin :) Ja kun mä sanon hyvin, niin mä tarkoitan terveellisesti

Muu asia mikä meni kivasti tänään oli se että mua on kehuttu, yksi tyyppi sanoi mulle että mä näytän laihtuneen kasvoista! Siis voi Jee mikä fiilis! Vaikka mun kohdalla tuo ei hirveästi vaadi, sillä mulla lähtee aina kasvoista ekana jos tulee pienikin painonpudotus. Puhutaan siis nyt ehkä kilosta, mutta kiva fiilis siitä silti tuli. 


ps. Mua hieman jännittä, sillä Jasmin laitto tänään vähän mainosta sen fb sivulle blogista, tsitsi! Siis kiva jos tulee enemmän lukijoita - ja sen myötä enemmän kommentteja - ja sen mukana motivaatio kasvaa tätä prosessia kohtaan. MUTTA SILTI! Toistaseks me ollaan oltu aika hissukseen tästä, mutta nälkä kasvaa syödessä :) Olkaapas siis armollisia arvon kävijät! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti