keskiviikko 16. tammikuuta 2013

16.01.2013


Voin olla taas ylpeä itsestäni. Kaikki pallot vihreitä jo neljättä päivää putkeen! 
Tuossa energialaskelmassa on Kiloklubin laskema energiatarve, jossa otettu huomioon mun paino, pituus ja liikunnan määrä. Musta tuo suositus, 1901kcal kuullostaa aika suurelta määrältä, jos siis tarkoituksena on painon pudotus. Varmasti normaalikokoinen ihminen, joka liikkuu suht aktiivisesti voi syödä tuon verran per päivä. Mä tyydyn nyt kuitenkin hieman tiukempaan ruokavalioon, koska haluan saada tuloksia.



Nyt sain nämä muokattua tänne blogiin näin että näkyy hieman selkeämmin syömiset ja liikkumiset.
 

Tässä tämän viikon liikunnat laskettu yhteen. Pakko myöntää että aika paljon, siis mun mittapuulla, on tullut taas liikuttua tällä viikolla. En kuitenkaan viitsi nyt jarruttaa tahtia kun kerran halua riittää. Sitten jos jokupäivä ei huvita, niin sitten ei huvita, ja sittenhän mä en liiku. Yritän kaikkeni että tästä liikunnasta tulisi osa mun jokapäiväistä elämää, ja eikait se muulla tule kuin totuttamalla itsensä siihen. 
Tänään me ollaan Zumbattu tunti Mion kanssa :) lenkkikaveria ei saatu, ja yksin se tuntuu nyt vielä tässä vaiheessa vähän tylsältä ajatukselta.

Salmiakkia mä olisin halunnut käydä ostamssa sen 50g, niinkuin viimekin keskiviikkona (tuli yhtäkkiä himo), mutta meidän makuuni sulki ovensa jo klo 22 - eli jäi väliin.
 
 
 

1 kommentti:

  1. Hyvä Katja ja hyvä me!! Mahtavasti oot tällä viikolla liikkunut!

    VastaaPoista