maanantai 28. tammikuuta 2013

Puhkipoikkiloppu! (Jasmin)

Mä ehkä innostuin vähän liikaa tänään.



Mietiskelin eilen mun aikataulua, että ehdinkö kuinka salille vielä ennen kuin kortti lähtee kuivumaan torstaina... Tulin sitten siihen johtopäätökseen, että tänään oli ainoa kerta, kun ehdin. Sopivasti oli myös Ainon spinning. :) Olin myös luvannut Katjalle, että mennään vesijumppaan sekä vesijuoksemaan. Päivän annos hyötyliikuntaa tuli, kun pyöräilin yliopistolle ja takas. Sitten vaan kamat kasaan ja uimahallille. Vesiliikunnan jälkeen kotiin tekemään päivällistä. Muru leipoi italialaista kakkua ja siitä jäi yli 12 munan valkuaista. On kyllä ihmeellinen kakku, kun siihen tulee noin monta keltuaista (ja myös kaikkea muuta todella "terveellistä"). Mä maistan siitä tasan tarkkaan ihan miniskidipalan huomenna. Noh, ei niitä munanvalkuaisia kannattanut heittää pois, joten tein sitten kuudesta valkuaisesta munakkaan. Mukaan laitoin tomaattia, sipulia ja parsakaalia. Tuli hyvää! Munakkaan päälle vielä vähän cholulaa niin kyllä maistui! Cholula on siis meksikolainen tabascon tyylinen hot sauce. Tykkään!
Päivällisen jälkeen pakkasin salirepun ja mars salille ja spinninkiin. Kyllä mä huomasin, että aikaisempi liikuntasuoritus oli kyllä vaatinut veronsa, enkä millään jaksanut vetää täysillä. Sori, Aino! :( Spinun jälkeen kävin vielä suihkussa ja saunassa. Yritin saunassa venytellä samalla, ettei lihakset oo ihan jumissa huomenna. Saas nähdä.

Lisäsin kaloreita tänään pari sataa enemmän, koska liikuntaa tuli harrastettua enemmän kuin normaalisti. Mä en millään saanut kuitu-palluraa vihreäksi... Anteeksi Katja! :( Mä kyllä tiedän missä vika on: söin lounaalla ruispuikulan sijasta kaurapuikulan. Täten mun ruokavalio ei ollut tarpeeksi runsaskuituinen tänään. Huomenna fiksaan asian ja otan sitä ruisleipää!



Mun kroppa huutaa mulle, että "NUKKUMAAN" - mutta vielä olisi vähän kouluhommia tekemättä. Perus-Jasmin meininki. Mä olen siis t-o-d-e-l-l-a-k-i-n sellainen ihminen, joka jättää kouluhommat aina viimeiselle minuutille. Mut aina mä olen ne kuitenkin tehnyt ja saanut hyviä arvosanoja.
Huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti