perjantai 18. tammikuuta 2013

As if!! (Jasmin)

Mun pikkusisko on täällä viettämässä laatuaikaa mun kanssa ja pakotin sen katsomaan Cluelessin mun kanssa. Mä oon nähny sen ekan kerran vuonna -96 about 11-12-vuotiaana ja Cher oli niin mun idoli! :D Okei, nyt mä lähinnä nolostelen sen leffan muotia, mut Paul Rudd on edelleen ihana! <3 Janikakin tykkäs leffasta. Peukku!




Mulla oli oikein antoisa reissu tänään Kokkolaan; tapasin meidän osuuskaupan toimitusjohtajan, mulla oli lounastreffit ihanan kaverin kanssa ja kävin moikkaamassa mun entisiä työkavereita. Kaikin puolin mukava päivä! Sain tosi hyviä pointteja mun gradua varten meidän toimitusjohtajalta ja hänen mielestään mun idea oli oikein toteutuskelpoinen, joten nyt on hyvä mieli jatkaa! :)

Ruuan kanssa on mennyt ihan hyvin.



Kuidut on taas keltaisella, mut mä olen niin nearly there:


Mulla ei ole yhtään nälkä, joten mä tyydyn tämän päivän palluroihin. Huomenna sitten laivalle, joten mä pidän hiljaiseloa viikonlopun yli ja palaan mestoille maanantaina. Toivottavasti päästäisiin silloin Katjan kanssa lenkille. Huomenna aamulla mä käyn vielä spinningissä, niin voi sitten nauttia risteilystä! Hauskaa viikonloppua!



1 kommentti:

  1. Hyvä Jasmin! Hyvä että jaksat spinninkin ennen reissua, peukkua pystyyn :-)

    VastaaPoista