perjantai 11. tammikuuta 2013

Perjantai = salaattipäivä

Tänään mä olin tosi tyytyväinen mun palluroihin Kiloklubissa. :) Melkein sain kaikki vihreäksi!


Mulla oli herkkupäivä eilen, joten tänään olen syönyt hyvin. Oon siis syönyt tooosi paljon, mutta salaattia ja sitä maustanut erilaisin keinoin ja kyllä on ollut hyvää ja täyttävää!



Olimme Katjan kanssa molemmat salaattilounaalla Pinchossa, tosin eri aikaan. Mä kyllä tykkään Pinchon salaattipöydästä, kun siellä on niin laaja valikoima kaikkea erilaista, mitä ei ihan normi-raflan salaattipöydästä löydä.

Vietettiin tosiaan Katjan ja hänen muksun kanssa laatuaikaa yhdessä tänään. Käytiin tunnin lenkillä ja oli kiva, että mäkin sain välillä työntää rattaitta. Tykkäsin varsinkin työntää niitä ylämäkeen! Päivälliseksi tehtiin salaattia ja  katkarapuja niiden kanssa ja oli niiiiiin hyvää. Katja tuossa jo laittoikin, että mitä salaattiin laitettiin; mun omasta jäi oliivit ja paprikat pois, kun en niistä piittaa sitten pätkääkään. Muuten mä tykkään kyllä vihanneksista. Pitää joskus kokeilla Katjan katkarapu-reseptiä kotona. Tosin murun mielestä merenelävät kuuluvat mereen, joten mä olisin ainoa, joka niitä söisi. No, ei se mua haittaa! :)

Ens viikonloppuna me mennään murun kanssa Tukholman risteilylle; se oli mun joululahja hänelle. Mä odotan kieli pitkällä Silja Linen buffaa, omnom. Mä en koskaan pääse pääruokaan asti, koska jumitan salaatissa ja kalapöydässä. Kyllä mä aion nauttia ruuasta risteilyllä, mutta en aio vetää övereitä. Kohtuus kaikessa. :)

Näin tänään mainoksen Suomen Suurin pudottaja -ohjelmasta. Mä oon niin kilpailuhenkinen, että voisinkin hyvin hakea ohjelmaan mukaan, mutta taidan jättää kyllä väliin. Ensinnäkin 1) se kuvataan toukokuussa ja mä en ole parantunut käden operaatiosta vielä ja 2) mä en halua olla erossa murusta 2kk. Kyllä mä tiedän, että mä pystyn tähän ilman tv-formaattiakin. Niin no, ekaks siihen ohjelmaan pitäis tietenkin päästä mukaan! :) Mutta näillä eväillä eteenpäin!

1 kommentti:

  1. Joo kyllä me tää tehdään ilman tv- kameroitakin, vaikka motivaatiohan nekin toisi :D

    VastaaPoista