perjantai 25. tammikuuta 2013

Django Unchained (Jasmin)


Tänään meillä oli murun kanssa piiiitkästä aikaa yhteinen vapaapäivä. Muru meni aamusta salille ja minä lenkille Katjan kanssa. Niin kuin Katja jo aikaisemmassa postauskessaan kertoikin, niin tänään lenkille kertyi matkaa liki 6 kilometriä. Hyvä me! Huomenna aamulla suuntaan salille Ainon spinninkiin, joka on sitten viimeinen pitkään aikaan.. :'( Salikortti lähtee jäähylle tulevan leikkauksen takia. Eli huomenna otan siitä sitten KAIKKI irti!

Tänään oli siis treffi-ilta. Käytiin ystäväpariskunnan kanssa syömässä Rossossa ja kyllä, otin jälkkäriä -ja hyvää oli! Ja kaloreita oli tietenkin nolla. ;) Mutta kompensoin sen sitten sillä, että leffaan en ottanut karkkia mukaan, enkä myöskään poppareita. Voin muuten suositella lämpimästi Djangoa. Mun mielestä se oli ihan loistava elokuva! Yleensä Tarantinon leffat ei oo ihan mun juttu ja joo, olihan tää nyt tosi raaka. Mä tykkäsin käsikirjoituksesta ja mun mielestä Christoph Waltz teki loistavaa työtä leffassa! Okei, Jamie Foxx, Leonardo DiCaprio ja Samuel L. Jackson olivat myös hyviä, mutta pisimmän korren veti kyllä Waltz. Toivottavasti hän voittaisi Oscar-pystin suorituksestaan!


Toivottavasti ketään ei haittaa, että mä kirjoittelen tänne muutakin, kun pelkkää tekstiä siitä, mitä olen syönyt ja kuinka liikkunut..?  Mun mielestä se olis pidemmän päälle aika tylsää. Vai mitä olette mieltä? "Tänään Jasmin söi siis kasviksia, kanaa ja hedelmiä. Ja kävi lenkillä." Boring. Niin, että siksi saatte aina lukea kaikkea muutakin, mitä mun päiviin kuuluu. Toivottavasti ei haittaa? :)

No syömisistä sitten;


 Kalorit on korkealla. Mut arvot aika hyvällä! Yksi päivä herkuttelua silloin tällöin ei kaada venettä, kunhan se pysyy aisoissa muuten. Tänään mun herkuttelu oli se jälkkäri (omenapiirakka ja vanilija-jädee). Okei, söin keskiviikkonakin jälkkäriä kokkikurssilla, mutta muuten olen ollut tosi kiltisti herkkujen suhteen!



Tässä muuten tämän päivän lookki. Mä lupaan ja vannon (kautta kiven ja kannon ja jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön), että laitan tänne vielä niitä "ennen" kuvia ennen leikkausta. On sitten itsekin kiva nähdä kehitystä, KUN sitä tapahtuu. Mun ongelma-alue on vatsa. Mä näytän koko ajan siltä, että olisin viimeisilläni raskaana... Valittaminen ei ainakaan auta, vaan pitää tehdä asialle jotain! Ja siksihän me tässä tätä blogia juuri kirjoittelemme. :)

Kauniita unia kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti