keskiviikko 30. tammikuuta 2013

30.01.2013 (katja)


Uskallan kyllä epäillä että polttiko mun 7km 'lenkki' 631kallea. Joo, tuntui tosi raskaalta koska tänään ollut vuosisadan pahin sää, lunta tuli ihan jokikisestä suunnasta, ja rattaiden työntäminen oli todella raskasta +2 asteisessa loskakelissä, mutta että 631? I doubt it.
No eniveis. Tosiaan olin hurt-bulle (suomeks ehkä reipas-pulla?) tänään, koska otin itseäni taas niskasta kiinni ja kävelin kaverin luo.  Mä yritän nyt toden teolla liikkua joka päivä, oli se sitten vaan vaikka venyttelyä niin silti!

Ruokaa on tullut syötyä ihan kivasti. Avoimessa päiväkodissa meillä oli mielenkiintoiset keskustelut eri dieteistä, ja yksi äiti oli tälläkin hetkellä cambridge-dietillä. About 400+ kaloria päivässä hän saa - joo ei käy kateeks kyllä. Mä kuolisin tollasella näännytys dietillä, ja lihoisin pudotetut kilot varmaan nelinkertaisena takas sitten kun saa taas syödä niinkuin tavalliset ihmiset. 

Mutta tässä mitä itse tuli syötyä: 
Aamupala: Maitorahka + kahvia
Lounas: Salaattia + muikkuja 150g + täysjyvä sämpylä
Ennen lenkkiä: Pinaattia + kirsikkatomaattia + kurkkua + viinirypäleitä ja pinaatti/tonnikala munakas
Lenkin välissä: Puolikas So Lo-Carb salmiakki-lakritsi protsku patukka
Lenkin jälkeen 140g ruisleipää + päälliset (juusto 40g, 4 ohutta kalkkunaviipaletta ja 2rlk mini lätta)


Seliseli:
140g ruisleipää!! Ihan vain sen takia että oli kamala nälkä ja että saisin mun pallerot vihertämään ;) 

So Lo-Carb patukka ei herättänyt mussa samanlaista hypetystä kuin mitä toisissa blogeissa tämä on kuohuttanut. Siis ihan ok, jos ei muuta tosiaan ole, mutta ei kyllä mun arkikäyttöön pääse. Kaipasin voimakkaampaa salmiakin/lakun makua.

Mä lähden nyt sohvalle taas lomps lomps murkaamaan jäitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti