lauantai 19. tammikuuta 2013

Asenne ratkaisee (Katja)

Mä nousin just telkun äärestä, olin ottanu nauhalle tuon Jutta ja puolen vuoden superdietit. Oli aivan upea jakso taas (Raimo), ja sain vahvistusta sille, että asenne ratkaisee koko tämän laihdutus projektin. Aina vaan sitä kuulee ihmisiltä että laihdutus on kamalaa, hirveää, tuskallista ja että kokoajan on nälkä ja vali vali vali. Mutta jos ottaa asenteen että tämähän tulee onnistumaan, ja mähän perkele teen tämän ITSENI takia, niin sitten siinä onnistuu! Ei sen välttämättä tarvitse olla niin pirun vaikeaa, jos vain on päättäväinen ihminen ja tahtoo tuloksia tarpeeksi kovasti.
But what do i know?

Muihin aiheisiin

Meillä ollut oikein mukava lauantai päivä. Varsinaista urheilua ei ole tullut harrastettua, 20min lumenluomista lukuunottamatta. Ruoka on maistunut tänään erityisen kovasti, ja sitä onkin sitten tullut syötyä vähän enemmän. Kalorimäärän nosti 1700kcal mun lauantaikarkit, joita mä vakavasti nyt harkitsen jättäväni tästä mun jokaviikkoisesta tavasta. Ekaa kertaan, ne ei maistunu niin hyvältä, istua nyt sitten ja ahtaa telkun ääressä 180g irttareita. Mä olen sen itselleni suonut, sillä muut 5 päivää viikossa ovat melko tiukkoja, mutta ne karkit ei nyt edes maistunut niiiiiiiin hyviltä, että haluan uhrata niille lähes 700 kaloria yhdessä päivässä. Ehkä mä sitten otan tavaksi syödä vaikka 50g karkkia 3 päivää viikossa? Se on ainakin kuulemma terveellisempää.

Tuon lisäksi, että ne karkit edes maistunu niin hyvältä niin tuli ärsytys että kaksi mun neljästä rakkaasta pallukasta ovat tänään punaisia! Arghhh! 




Ei voi ylpeillä tänään, mutta huomenna uusi päivä. 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti