maanantai 14. tammikuuta 2013

Lyhyesti virsi kaunis

Mulla on ollut päänsärky nyt jo monta tuntia päällä ja ei ole lääkkeet auttanut. Tällä kertaa kyse ei voi olla siitä, ettenkö olisi juonut tarpeeksi, sillä vettä on mennyt se 3 litraa. Eli lyhyesti virsi kaunis ja sitten mä menen nukkumaan... Ei Prison Breakia tänä iltana, nyyh! :'(

Mulla oli tosi kiva päivä tänään; aamulla mulla oli tapaaminen työväenopiston rehtorin kanssa. Olen siis johtokunnan uusi puheenjohtaja ja kävin tutustumassa toimintaan, ennen kuin aloitamme kokoukset. Maailma on niiiiin pieni; tuli siinä sitten tutustuessa selville, että tää rehtori on joskus ollut mun lapsenvahtina!! :D Hahahaha! Hän ja mun täti olivat aikoinaan parhaita kavereita nuoruudessaan ja olivat sitten kaitsineet mua, kun mä olin joku baby. Meillä synkkas heti ja oli oikein antoisa tapaaminen!

Koulun jälkeen mä kävin hakemassa postista mun lämpörullat. Oon pitkään jo halunnut hankkia ne, mutta ne on ollut niiin pirun kalliita Suomessa, että tilasin Briteistä. Maksoi about 25€. Katotaan nyt, et tuleeks niistä hyviä. Ajattelin testata laivalle.

Käytiin Katjan kanssa lenkillä ja huomenna uudestaan. Hyvä kun meistä on toisillemme seuraa! 

Syömiset meni tänään hyvin; kaikki pallurat vihreellä ja kaloreita vähän päälle 1300. Siitä olen tyytyväinen!




Tänään tuli myös kauan odotettu kirje sairaalasta; THE LEIKKAUS!


Keskiviikkona 6.2. leikataan. A-p-u-a. Sitten alkaa se jumpaton kausi. Mua kyllä jännittää kieltämättä vähän.

Mutta siitä lisää joskus toiste. Nyt mun pää räjähtää pian. :(

1 kommentti:

  1. Varmasti jännittää, mut hyvä että pääset nyt sinne leikkaukseen ku on viel kylmä ja talvi ja tylsää.. Saat sit nauttia keväästä ja ihanista lenkki ilmoista ku oot parantunu! :)

    VastaaPoista