tiistai 22. tammikuuta 2013

Lyhyesti! (Katja)

Mä olen tällä hetkellä niin poikki että tulee lyhyttä postausta sängyn pohjalta. Selkä on niin juntturassa, etten tiedä miten päin olisin. Kiitos menee tuolle 1,5v joka on oppinut kiipeämisen jalon taidon ja karkailee sängystään keskimäärin 25 kertaa illassa. Menee urheilusta tämä ramppaaminen!

Tänään oli se ravintoterapeutti, jota niin kovasti odottelin. Sain hyvin vastauksia mun mietteisiin ja tultiin siihen tulokseen että voisin nyt loppuraskauden syödä 1700-1800kcal/pv. Lisätä hieman hiilareita ja hyviä rasvoja. Sen aijonkin nyt toteuttaa, teen mielelläni kaiken voitavan että meidän tulevalla tytöllä ois mahdollisimman hyvä startti elämään.
Raskauden jälkeen tiputtelen kalorit 1500-1600kcal/pv ja se kuullostaakin aika sopivalta määrältä.
Pääsen huhtikuun lopussa kehonkoostumus mittaukseen ja sillon saan tarkemmat luvut omasta kaloritarpeesta ja omat luvut tietoon. Niin mielenkiintoista. En malta odottaa :-) sillon samalla mulle tehdään oma liikuntasuunnitelma ja saan uudelleen tavata tämän ravintoterapeutin. Hyvällä mallilla siis tämä prosessi, vaikka just nyt en hirveästi voikkaan edistyä.

Nyt mä meen nukkumaan siinä toivossa että selkä paranis yön aikana. Gutnait!


1 kommentti:

  1. Voi ei..! Selkäkivut on niin pyllystä! :/ Toivottavasti huomenna helpottaa!

    VastaaPoista