tiistai 22. tammikuuta 2013

Kielipäivä (Jasmin)

Tiistait on aina henkisesti tosi "raskaita" päiviä yliopistolla, koska mulla on 6 tuntia putkeen kieliä. Ekaksi ruotsia, sitten englantia ja siihen päälle vielä venäjää. Pienemmästäkin menee sekaisin ja päivän päätteeksi mä ajattelen kaikilla kielillä plus suomeksi siihen päälle. Hämmentävää! :)

Tänään oli lenkkipäivä Katjan kanssa ja edellinen "ennätys" meni rikki minuutilla! :D Haha! Eli kierrettiin meidän normi reitti (n. 3,5km) minuutin nopeampaa kuin viimeksi. Nythän meidän tavoitteena on tosiaan mennä nopeampaa kuin ennen, koska Katjan raskaudesta johtuen reitin pidentäminen ei nyt oikein onnistu. Lenkin lopussa on semmoinen pieni ylämäki ja mä oon nyt  joka kerta hölkännyt sen ylös rattaita työntäen. Siinäkin olen huomannut kehitystä itsessäni; okei, oon ehkä yhtä hengästynyt kuin aina, mutta tuntuu, että jaksan hölkätä sen nopeampaa kuin edellisellä kerralla.


Tänään on tullut vähän enemmän kaloreita kuin eilen, mutta herkkuja en silti ole syönyt. Lounaaksi koulussa oli jauhelihapihvejä keitettyjen perunoiden kera (tietysti yli puolet lautasesta oli kuitenkin vihanneksia) ja päivälliseksi paistoin lohta ja söin sen wokattujen vihannesten, sekä porkkanaraasteen ja raejuuston kanssa. Oli kuulkaas hyvää! Iloinen olen myös siitä, että kaikki pallurat ovat  vihdoinkin vihreänä, GO ME! :D





Lenkin jälkeen mulla oli tosi kylmä joten keitin itselleni vihreää teetä. Olin ostanut Kauppahallista "Buddha"-merkkistä teetä ja nyt kokeilin sitä ensimmäistä kertaa. (Oli ihan jees.) Muru kerää Starbucks-kuppeja aina joka paikasta, missä ollaan matkusteltu. Tällä hetkellä meillä on niitä kuusi kappaletta. (Kuvassa Marseille ja taka-alalla Frankfurt) Mä tykkään erityisesti noiden kuppien koosta; yhteen kuppiin mahtuu 473ml nestettä, eli vajaat puoli litraa. Yritän päivittäin juoda sen liki 3 litraa vettä ja sen päälle vielä kupillisen vihreää teetä.



Aamulla vien mun Toyotan autotohtorille (toivottavasti ei tule kallis paukku??!!) ja siitä sitten äiskän kanssa sinne sairaalaan. Äiti on mun tuki ja turva. :) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti