tiistai 8. tammikuuta 2013

Eka blogi päivä

Heissulivei vaan sulle Jasmin! Mä päätin nyt heti aloittaa tän raportoinnin :) kopioin tuolta kiloklubin sivuilta mun päivän saldon, niin sä ja mä nään ajan kuluessa että mihin suuntaan nää kalorimäärät lähtee suuntaamaan. Huomenna olisi tarkoitus hakea se vaaka itselleni, ja ruveta ottamaan aamupaino jokaikinen aamu.

Mä olen aikalailla täynnä, vaikka kalorimäärä näyttää suht pieneltä.


Harmittaa vähän etten saanu tänään kaikkia palloja vihreiksi, mutta en kertakaikkiaan jaksa enää syödä niitä kahta näkkäriä saadakseni ton kuitupallon vihreeksi. Huomenna sitten. 


Mä tuolla esittely osiossa kerroinkin jo miten mä tykkään tehdä ruokaa ja erityisesti SYÖDÄ. Tänään tein mulle ja äitille pizzan jonka pohja koostui vain 5 kanamunasta ja 0,5tl suolaa. Päälle tuli vege täytteet + jämä salamit. Hyvää oli ja täysin hiilaritonta, ainakin jauhojen puolesta. 

Pohja valmisettiin erottelemalla keltuaiset ja valkuiaiset. Vatkataan valkuaiseks kovaksi vaahdoksi. Sit rikotaan keltuaiset ja sekotetaan suola sekaan. Sen jälkeen nuo keltuaiset sekotellaan varovasti valkuaisvaahdon kaveriksi. Sit vaan uunipellille ja paistumaan about 10-15min 200 astetta. Täytteet päälle ja uudestaan uuniin about 15-20min riippuen uunista. Oli tooosi hyvää. Kaloreita tuossa puolikaassa täytteineen oli sellaset 600, eli hieman heavy illallinen... 

Pitäs oikeesti petrata tota syömistä sillai että lounas sais olla raskaampi ja illallinen kevyempi. Se on vaan niin vaikeeta, sillä lounas tulee yleensä syötyä kiireessä, huitasten ja illalliseen taas on enemmän aikaa ja mielenkiintoa panostaa... 

Tänään mä olen juonut hyvin paljon vettä. Noin 2,5l. Hyvä minä ja papukaijan merkki!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti