torstai 17. tammikuuta 2013

-17 °C (Katja)


Me ollaan aika HC porukkaa. Ulkona -17 astetta pakkasta ja tällä kokoonpanolla lähdettiin uhmaamaan pakkasta. Pitäisi ehdottomasti ottaa nyt sellainen asenne ettei huonoa säätä olekkaan, vaan vain huonot vaatteet! Olin aikalailla jäässä tuon 45min lenkin jälkeen, sillä mun vaatteet ei kyllä tosiaan ole parhaammasta päästä.
Enemmän mua tosin jännitti että onkohan Miolla kylmä, mutta olin laittanu sen verran monta kerrosta pojalle, (villahaalaria, toppahaalari, lampaantaljaa, unipussia, peitto, kaksi huivia etc.) että kaiken kankaan alta kuoriutui lämmin poika.

Lenkki meni taas 5min nopeammin kuin edellisellä kerralla, olikohan se sitten se kylmyys joka meitä piiskasi etiäppäin! Eli me käveltiin 3,5km 45min. Höhöm... Aika hitaita ollaan, mutta edistystä tapahtuu kokoajan!












Mä lisäsin hieman haastetta itselleni tuonne Kiloklubiin ja merkkasin itseni laihdutus liikkujaksi, jonka kcal kulutus viikossa pitäisi olla vähintään 1500kcal (edellisen 900kcal sijaan). Tuon muutoksen myötä kalorisuositus päivässä pomppasi järkyttäviin lukemiin, 2309kcal mikä on aivan liikaa! Eihän mulla tippuis paino lainkaan - saatika enhän mä ehtis urheilla jos ton verran ruokaa pitäisi syödä - ja huom terveellistä sellaista. Ruoka annoksethan on aika ison kokosia, kun ne koostuvat lähinnä kasviksista ja proteiinista.


Ja vielä päivän ilonaihe!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti