sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Laiskottelupäivä (Jasmin)


Tänään mun rasvojen laatu ei ollut paras mahdollinen. Liikaa tyydyttyneitä rasvoja. Mutta muuten ruokailut on mennyt ihan hyvin. Mulla on yleensä ongelmana se, että jos herään myöhään (yleensä sunnuntait) niin mä syön aamiaista lounasaikaan. Päivällisestä tulee sit mun ainoa kunnon ateria päivässä. Tänään päivällisen jälkeen mulla oli kaloreita vasta päälle 800, eikä sekään nyt mikään hyvä ole. Noh, tyhmänä söin sitten 100g leipäjuustoa. Öh... Senpä takia rasvojen laatu meni punaiselle. En nyt tiedä oliko se niin viisasta syödä juustoa vaan saadakseni lisää kaloreita... Mutta what's done is done. Iltapalaksi söin vielä ruisleipää ja appelsiinia. Ja yhtäkkiä kaloritkin tuli täyteen tältä päivältä. Jos oikein haluaa niin kyllä niitä kaloreita saa vaikka mistä tyhjästä.

Tästä päivästä meinasi tulla ihan täysin "makaan sohvalla yökkärit päällä" -päivä. Jossain vaiheessa tuli kuitenkin halu lenkille ja onneksi Katja ja Mio lähtivät mukaan kaveriksi! Ulkona ei ollut hirveästä pakkasta, mutta tuuli niin kovaa, että se tuntui kyllä ytimissä asti. Liekö se syynä miksi lenkkiin meni 2 minuuttia vähemmän kuin viimeksi? :) Erityisen ylpeä olen Katjasta, joka juoksi viimeisen ylämäen meidän mukana! HYVÄ! Sitten kun Katja on toipunut synnytyksestä ja minä leikkauksesta niin voimme aloittaa treenaamaan juoksua.

Oon muuten saanut venäjän läksyt tehtyä tänään, mutta en mitään muuta. Tää on niin tätä! Heti, jos deadline ei ole huomenna niin mä keksi aina jotain "parempaa" tekemistä. Tänään se oli Netflix. No, onneksi huomenna on sitten aikaa tehdä läksyjä senkin edestä....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti