torstai 17. tammikuuta 2013

Reality Check! (Katja)

Mä ajattelin kans ladata tänne vähän ennen kuvia, ja palan historiaa itsestäni. Mä olen aina ollut ylipainoinen, enemmän tai vähemmän - yleensä enemmän. Mä en oikeestaan ole siitä hirveästi välittänyt vaan jotenkin vain hyväksynyt sen asian. Vältellyt aihetta parhaani mukaan, ja ennen kaikkea vältellyt liikuntaa. Nyt se kuitenkin saa loppua. Mä en halua enää hyväksyä näin järkyttävää ylipainoa, vaan saa olla viimeinen kerta kun mun paino on kolminumeroinen.

Musta on todella vähän kuvia. Se on aika pelottavaa. Mä inhoan olla valokuvissa, varsinkin viimeiset kaksi vuotta, siksi että niistä se totuus näkyy. Peilikuva on mielestäni ihan eri asia, ja sitä en ole hirveästi vältellyt. Pärstästäni mä tykkään edelleen, vaikka kropasta en todellakaan voi sanoa samaa. 

Mä kaivoin arkistoista ne vähäiset kuvat mitä on, ja valikoin ne mistä tämä tilanne näkyy hyvin. Tässä ne tulee!

Marraskuu 2009 (onko tämä nyt sitten seksikästä?)

Kesä 2010 (tyytyväinen mä olin häissäni, vaikka en siis mitenkään laihduttanut niitä varten. oli kieltämättä kaunis olo)

Kesä 2011 (Neljä päivää ennen laskettua)

 Kesä 2012 (Mä ja mun rakas Mio)

Joulukuu 2012 (rv 29 jotain)

Voisinpa mä edes sanoa että nämä kilot johtuvat raskaudesta - mutta ei. Niinkuin kuvista näkyy niin ongelma on asettunut kehooni jo monta vuotta sitten. 
Mä en ikinä julkaisis tälläsiä kuvia itsestäni - ellei ne oikeasti itseäni motivoisi, ja uskon että tämä on nyt se mikä mun täytyi tehdä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti