tiistai 29. tammikuuta 2013

Herneaivo

Tää päivä meni kyl vähän läskiks. Ekaks mä oon syöny tosi huonosti ajoituksia ajatellen. Ihan typeria valintoja, syödä klo 12 lounasta ja vasta 20.00 illallista, ja siinä välissä syödä: kaksi banaania, appelsiinin, salaattia, mansikkarahkaa, ja ruisleipää. Sitten olla kauheassa nälässä lenkin jälkeen ja ruveta siinä vaiheessa miettimään valintoja :) Ei niin hyvä minä! No enihow mä sain sumplittua KAIKKI mun pallot vihreiks, koska mut tunnetaan (mun ja Jasminin piireissä) nimellä pallonatsi :) Eli tarkoituksena olis vielä syödä sellaset 60g pähkinöitä että saisin päivän energia pallon tyytyväiseksi. 

Kaloroeita on tullut tänään syötyä yli 2000! Joku voisi huutaa että Hurraa, ja ehkä se sitten olen minä!


Herneaivosta: Menin nälkäsenä kauppaan. Olisi pitänyt ostaa vaikka mitä tärkeää (puuroa, jugurttia pojalle, leipää, broileria leivän päälle...) ja ostin sen sijaan vain muikkuja ja proteiini patukan. Heh. En ajatellut syödä patukkaa tänää, vaan huomenna, muuten tulee kalori over dose. Mutta ilmeisesti mun kannattaa mennä kauppaan sillon kun on nälkä, koska ilmeisesti kiellän itseäni ostamasta mitään, ettei varmasti tule turhia ostoksia. 


Muikkujen kanssa jouduin hieman improvisoimaan, sillä kauppaan jäi myös ruisjauhot. Kaivoin aivoista viimeiset solut ja keksin käyttää mun ruispuuroa leivittämiseen. Eli heitin about 1,5dl ruispuuroa blenderiin ja  mustia sesam siemeniä (+mausteet) ja surr surr. Sit vaan muikut sekaan ja pannulle rypsiöljyn kanssa. Siinä illallinen ja huominen lounas. Halpaa ja ehkä yksi mun all time favurite ruoka. 

 

Mun yksi raskausherkku on jääpalat, joita nyt ajattelin mennä mutustelemaan telkun ääreen pähkinöiden kera. Voiko olla mitään niin hyvää kuin jääpalat, sillon kun niitä todella tekee mieli? Ei <3








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti